Iranian Agriculture News Agency

بیانیه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل به مناسبت 14 مهر روز ملی دامپزشکی

دامپزشکی با جایگاه تشکیلاتی و اداری بسیار مهم خود در مجموعه جهاد کشاورزی به لحاظ ماموریت سنگین و ارائه خدمات به قشر تولید کنندگان و نظارت بر سلامت مصرف کنندگان بسیار مهم و حائز اهمیت است.

 بیانیه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل به مناسبت 14 مهر روز ملی دامپزشکی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان اردبیل، متن بیانیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

دامپزشکی با جایگاه تشکیلاتی و اداری بسیار مهم خود در مجموعه جهاد کشاورزی به لحاظ ماموریت سنگین و ارائه خدمات به قشر تولید کنندگان و نظارت بر سلامت مصرف کنندگان بسیار مهم و حائز اهمیت است . وزارت جهاد کشاورزی با ماموریت شاخص تامین امنیت غذایی از مهمترین وزارتخانه های دولت نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و در بخش دام در کنار سایر وظایف مهم تخصص دامپزشک در فعالیت های کاربردی و عملی مجموعه دامپزشکی همواره در تامین سلامت مصرف کنندگان و در پیشگیری دامها از بیماریهای گوناگون بویژه بیماریهای مشترک بین انسان و دام بیش از پیش نقش آفرین می باشد .

در استان اردبیل به عنوان قطب کشاورزی کشور در بخش دام مجموعه کارشناسان و مسئولان تلاشگر اداره کل دامپزشکی استان به صورت گمنام در پیشگیری و تامین بهداشت و واکسیناسیون و مداوای بیماریهای دامی به صورت شبانه روزی سعی و اهتمام دارند و در جای جای مراکز دامداری و دامپروری با حضور موثر خود ماموریت های مهم خود را به منصه ظهور می رسانند .

اینجانب ضمن عرض تسلیت ایام رحلت جانسوز پیامبراکرم (ص) ، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام رضا (ع)  در آستانه 14 مهر ماه روز ملی دامپزشکی با شعار دام سالم ، غذای سالم ، انسان سالم در سال تولید ، پیشتیانی ها ، مانع زدایی ها ضمن گرامیداشت این روز ملی و تبریک این روز تاریخی به کلیه کارکنان خدوم بویژه به مدیر کل محترم دامپزشکی استان تلاش و زحمات این عزیزان را ارج می نهیم و از خداوند متعال برای آنان در ارائه خدمات شایسته به اقشار تولید کننده و مصرف کنندگان آرزوی سلامتی ، موفقیت و بهروز دارم .

خلیل نیکشاد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل

12/7/1400

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید