Iranian Agriculture News Agency

مدیر جهادکشاورزی شهرستان نمین:

شناسایی 151 مورد تغییر کاربری غیر مجاز درشهرستان نمین

در سال گذشته با برخورد قاطع با تغییر کاربری غیرمجاز در شهرستان نمین، 151 مورد تغییرکاربری غیرمجاز شناسایی گردید که 61 پرونده در این زمینه به مراجع قضایی ارسال شده است.

شناسایی 151 مورد تغییر کاربری غیر مجاز درشهرستان نمین

به گزارش خبرنگار ایانا در شهرستان نمین، شهرام محسنی مدیر جهادکشاورزی شهرستان نمین با اعلام این خبر افزود: در سال گذشته با برخورد قاطع با تغییر کاربری غیرمجاز در شهرستان نمین، 151 مورد تغییرکاربری غیرمجاز شناسایی گردید که 61 پرونده در این زمینه به مراجع قضایی ارسال شده است.

وی با اشاره به اینکه در سال 99 بیش از 61 پرونده تغییرکاربری به دادستانی ارسال شده است افزود: با همکاری دستگاه قضا برخورد لازم با متخلفان انجام گردیده است.

 محسنی اضافه کرد: از تعداد 151  اخطاریه  صادره، تعداد30 مورد آن در داخل محدوده طرح هادی روستاها و 33 مورد دارای مجوز بوده و 11  مورد پس از اجرای تبصره 1 ماده 10 از سوی امور اراضی و همکاری نیروی انتظامی توسط خود اشخاص به وضع سابق اعاده شده است، لذا از این تعداد 61 مورد پرونده با اخذ دستور قضایی تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی در مرحله اول ساخت و ساز توقف گردیده و با اجرای دستور دادستانی محترم قلع و قمع گردیده اند.

وی در ادامه افزود: دهیاری ها و شوراهای اسلامی روستاها نقش بسیار موثری در راستای حفظ کاربری اراضی کشاورزی دارند و در این شهرستان همکاری و تعامل بین دستگاه ها و ادارات مربوطه و اداره امور اراضی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان نمین بسیار مناسب می باشد.

محسنی در پایان از شهروندان خواست در راستای حفاظت از اراضی کشاورزی هرگونه مورد مشکوک در این زمینه را به 131 اطلاع رسانی فرمایند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید