Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل خبر داد:

راه انداز 6 مرکز عرضه مستقیم گوشت مرغ و گوساله و لبنیات و برنج و روغن

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: در حال حاضر 6 مرکز در استان فعال هستند که به صورت مستقیم اقدام به توزیع اقلام مورد نیاز مردم می کنند.

راه انداز 6 مرکز عرضه مستقیم گوشت مرغ و گوساله و لبنیات و برنج و روغن

به گزارش خبرنگار ایانا در استان اردبیل، خلیل نیکشاد رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل با اعلام این خبر افزود: برابر سیاست های حمایتی و هدایتی وزارت جهاد کشاورزی برنامه ریزی شده است تا تولیدات بخش کشاورزی به صورت مستقیم و بدون دخالت واسطه گران و دلالان ازمحل تولید درروستاها وارد سر سفره مردم بشود و قیمت کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم از قبیل میوه و گوشت و لبنیات با مناسبترین قیمت توسط مصرف کنندگان خریداری شود .

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل در ادامه سخنان خود افزود: در حال حاضر 6 مرکز در استان فعال هستند که به صورت مستقیم اقدام به توزیع اقلام مورد نیاز مردم می نمایند که با دستور مقام محترم قضایی استان و همکاری سازمان تعاون روستایی راه اندازی شده است .

نیکشاد درا دامه سخنان خود افزود: اقلام ضروری و مورد نیاز مردم از قبیل گوشت مرغ و گوسفند و تخم مرغ و لبنیات و شکر و چای و ... در این مراکز عرضه می شود . زمان فعالیت این مراکز از صبح ساعت 8 لغایت 9 شب می باشد و مردم بدون هیچ گونه نگرانی می توانند اقلام مورد نیاز خود را خریداری نمایند .

این مقام مسئول افزود: برنامه ریزی شده است تا این مراکز در دیگر شهرستانهای استان نیز راه اندازی شود تا آحاد مردم در سراسر استان بتوانند به اقلام ضروری و مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند .

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید