Iranian Agriculture News Agency

استاندار اردبیل در آئین رونمایی از سند راهبردی کشاورزی

تدوین سند راهبردی کشاورزی استان محور برنامه ریزی و نقشه راه توسعه پایدار است .

استاندار اردبیل گفت: این سند پرمحتوا حتی برای برنامه ریزان ملی در حوزه کشاورزی استان اردبیل محور الگو بوده و بر اساس این سند برخی نیازهای لازم برای توسعه بخش های مختلف کشاورزی پیش بینی شده است .

تدوین سند راهبردی کشاورزی استان محور برنامه ریزی و نقشه راه توسعه پایدار است .

به گزارش خبرنگار ایانا در استان اردبیل؛  بهنامجو استاندار اردبیل در آئین رونمایی از سند راهبردی کشاورزی استان با اعلام این خبر افزود: تدوین سند راهبردی استان که به همت کارگروه صاحبنظران و کارشناسان و تلاش سازمان جهادکشاورزی استان تدوین یافته برنامه ریزی کشاورزی استان را تسهیل خواهد کرد .

وی گفت : این سند پرمحتوا حتی برای برنامه ریزان ملی در حوزه کشاورزی استان اردبیل محور الگو بوده و بر اساس این سند برخی نیازهای لازم برای توسعه بخش های مختلف کشاورزی پیش بینی شده است .

وی در آخر سخنان خود با قدردانی از تلاش سازمان جهاد کشاورزی و کارگروه تدوین این سند گفت : استان اردبیل به عنوان قطب کشاورزی کشور لازم است در تمامی زمینه های دامی ، باغی و زراعی برنامه ریزی های اساسی صورت گیرد .

در ادامه نیکشاد رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل در این مراسم گفت : سند راهبردی بخش کشاورزی استان اردبیل که بنا به دستور استاندار محترم و از سال 1398 با مشارکت مستمر تعداد 75 نفراز استاتید دانشگاه افراد محقق مرکز تحقیقات استان با بیش از 8400 نفر ساعت کار کارشناسی در قالب تعداد 11 گروه به شیوه swot با لحاظ نمودن نقاط ضعف ، قوت ، فرصت ها و تهدید ها تهیه و تدوین شده بود رونمایی و جهت اجرا به واحد های ذیربط ابلاغ شده؛ ضمن اینکه از تعداد 3 نفر ازمولفین سند راهبردی بخش کشاورزی استان به نمایندگی از طرف اعضای کارگروه ها توسط استاندار محترم با اهداء لوح تقدیر بعمل آمد.

14150

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید