Iranian Agriculture News Agency

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل خبر داد:

استقرار و آغاز بکار بازرسان ویژه در شرکت کشت و صنعت مغان با صدور احکام رئیس سازمان خصوصی سازی کشور

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل از استقرار و آغاز بکار بازرسان ویژه در شرکت کشت و صنعت مغان با صدور احکام رئیس سازمان خصوصی سازی کشور خبر داد.

استقرار و آغاز بکار بازرسان ویژه در شرکت کشت و صنعت مغان  با صدور احکام رئیس سازمان خصوصی سازی کشور

به گزارش خبرنگار ایانا در  استان اردبیل ارژنگ عزیزی با اعلام این خبر افزود: باصدور احکام از سوی رئیس سازمان خصوصی سازی کشور بازرسان ویژه در شرکت کشت و صنعت مغان مستقر شدند .

ارژنگ عزیزی با اشاره به اهمیت سال جهش تولید گفت: از زمان ابطال واگذاری شرکت کشت و صنعت مغان و انجام مراحل نهایی با معرفی استانداری اردبیل ، رئیس کل دادگستری استان ، وزیر جهاد کشاورزی و نماینده خصوصی سازی کشور طی احکامی بازرسان ویژه از سوی رئیس سازمان خصوصی سازی کشور از امروز با استقرار نمایندگان چهارگانه و آغاز بکار آنان تمامی فعالیت های تولیدی ، فرآوری و حتی پرداخت حق و حقوق کارکنان شرکت و همچنین نظارت بر کشت پائیزه و یا برداشت محصولات پائیزه به صورت عادی بوده و طبق روال گذشته تمامی سعی واهتمام بر این است که فعالیت این شرکت عظیم بدون وقفه ادامه یابد .

وی افزود: ارژنگ عزیزی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ، نیکشاد رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان ، رنجبر دادستان شهرستان پارس آباد و شفیعی رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان آذربایجان شرقی به عنوان نمایندگان تام الاختیار از دستگاههای حاکمیتی استانداری ، وزیر جهاد کشاورزی ، رئیس کل دادگستری استان اردبیل و نماینده سازمان خصوصی سازی کشور به عنوان بازرسان ویژه سازمان خصوصی سازی کشور برتمامی امورات نظارت خواهند داشت .

وی که هم اکنون از تمامی واحد های شرکت کشت وصنعت مغان به همراه سایر بازرسان ویژه بازدید می کرد افزود: این بازرسان چهارگانه طبق محتوای احکام صادره  فقط بر امورات و فعالیت های جاریه به عنوان بازرس ویژه  نظارت خواهندداشت ومسئولین و مدیران این شرکت طبق روال گذشته  فعالیت می کنند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید