Iranian Agriculture News Agency

مدیرجهاد کشاورزی شهرستان مشگین شهر

به‌کارگیری بیش از 158دستگاه کمباین و دروگر در عملیات برداشت گندم و جو

ناوگان عظیم مکانیزاسیون؛ عملیات برداشت غلات شهرستان مشکین شهر ، شامل: 5000 هزار هکتار گندم و جو آبی و بیش از 46000 هزار هکتار گندم و جو دیم را به زودی در حوزه عمل این شهرستان آغاز خواهد کرد.

به‌کارگیری بیش از 158دستگاه کمباین و دروگر در عملیات برداشت گندم و جو

به گزارش خبرنگار ایانا در استان اردبیل، یوسف جهانی با اعلام این خبرافزود : با توجه به نزدیکی عملیات برداشت گندم و جو، کلیه تمهیدات لازم برای برداشت موفقیت آمیز اندیشیده شده است. ناوگان عظیم مکانیزاسیون؛ عملیات برداشت غلات این شهرستان، شامل: 5000 هزار هکتار گندم و جو آبی و بیش از 46000 هزار هکتار گندم و جو دیم را به زودی در حوزه عمل این شهرستان آغاز خواهد کرد.  

این مقام مسئول در ادامه سخنان خود افزود: با توجه به اینکه مدیریت زمان در برداشت، یکی از عوامل اصلی در کاهش ریزش محصول می باشد، لذا تأمین و استقرار به موقع ماشین های برداشت در کنار مزارع غلات از وظایف اصلی این مدیریت می باشد که در همین راستا، برداشت غلات توسط 106 دستگاه انواع کمباین بومی غلات 40دستگاه مهاجر) و بیش از 12 دستگاه انواع دروگر بومی شهرستان، انجام خواهد گرفت.

وی یادآور شد با عنایت به اینکه تأمین به موقع سوخت مورد نیاز برای کمباین ها با توجه به تعداد زیاد آنها، حجم بالای عملیات و همچنین گستردگی جغرافیایی سطح کشت غلات این شهرستان از اهمیت ویژه ای در انجام بموقع و موفق عملیات برداشت غلات برخوردار می باشد، بنابراین در این راستا؛ مدیریت شرکت پخش فرآورده های نفتی استان برای تأمین سوخت مورد نیاز کمباین های برداشت غلات در طول فصل برداشت، آمادگی کامل خود را اعلام کرده است.

سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل – 15/4/99

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید