Iranian Agriculture News Agency

برگزاری کارگاه آموزشی توجیهی سایت الگویی ملی زنبور عسل شهرستان کوثر

کارگاه های آموزشی توجیهی (تخصصی) اعضای سایت های فرعی سایت الگویی ملی زنبور عسل شهرستان کوثر، به صورت مرتب و منظم برگزار می‌شود .

به گزارش خبرنگار ایانا در استان اردبیل، علیرضا خواجوی با اعلام این خبر افزود: با همکاری مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان کوثر، معاونت بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی و مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان، کارگاه‌های آموزشی توجیهی (تخصصی) اعضای سایت های فرعی سایت الگویی ملی زنبور عسل شهرستان کوثر، به صورت مرتب و منظم برگزار می شود.

مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان افزود: برنامه مذکور در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و با در نظر گرفتن اهداف متعددی از قبیل بهره‌‌گیری از یافته‌های نوین محققین و ظرفیت های واحدهای تخصصی و همچنین ارتقاء و توسعه دانش و روزآمد نمودن مهارت های شغلی زنبورداران طراحی شده است.  

خاطر نشان کرد: در برنامه مذکور که با حضور تعداد 25 نفر از کارشناسان و زنبورداران پیشرو شهرستان کوثر برگزار شد. کارشناس مسئول زنبور عسل سازمان و محقق موضوعی مرکز تحقیقات استان درباره اصول مدیریت زمستان گذرانی زنبور عسل شامل روش های تغذیه و نگهداری کندوها در زمستان، شیوه های نوین زنبورداری، تولید عسل طبیعی و سالم، نکات و موارد فنی را بیان نموده و به پرسش های مطرح شده پاسخ دادند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید