Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی اردبیل:

استان اردبیل یکی از ده استان برتر در اجرای سیستم های نوین آبیاری تحت فشار است

خلیل نیکشاد که در مراسم تکریم و معارفه مدیران سابق و جدید آب و خاک و امور فنی مهندسی سازمان جهاد کشاورزی استان سخن گفت: استان اردبیل جز یکی از ده استان مطرح کشوری در اجرای سامانه های نوین آبیاری تحت فشار محسوب می شود به گونه ای در سطح بیش از 21 هزار هکتار عملیات مربوط به شبکه های آبیاری فرعی با موفقیت و شتاب و دقت اجرا شده و هم اکنون نیز آماده بهره برداری است و افزون بر 23 هزار هکتار نیز در دست اجرا می باشد .

استان اردبیل یکی از ده استان برتر در اجرای سیستم های نوین آبیاری تحت فشار است

به گزارش خبرنگار ایانا در اردبیل، این مقام مسئول در ادامه سخنان خود افزود: سعی و اهتمام همکاران براین است تا اجرای سامانه های نوین آبیاری تحت فشار را همچنان با قدرت ودقت ادامه دهند به گونه ای که در در حال حاضر نیز بیش از 15 هزار هکتار از این اراضی مستعد در نکات مختلف استان در شرایط توپوگرافی و آب و هوایی مختلف شناسایی  شده است که به زودی جهت مطالعات تکمیلی در اختیار مشاوران قرار خواهد گرفت.

لازم به یاد آوری است بنا به ارزیابی وزارت جهاد کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل در بین سازمانهای تابعه در سطح کشور در اجرای آبیاری تحت فشار با صعود بیست پله ای از رتبه 29 به رتبه 9 کشوری ارتقاءیافته که در سی سال گذشته بی نظیر است .

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین اکبر اکبری مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در این سازمان نیز افزود: خدمت در بخش کشاورزی یکی از ارزشمند ترین موهبت های الهی است . معنویت و پاکی و صداقت در این بخش بیش از پیش ملموس است . جهاد کشاورزی میراث دار سنگر سازان بی سنگر است و افتخار بازنشستگی در این بخش بسیار با ارزش است می بایست همه دست دردست هم دهیم تا با همدلی و احساس  مسئولیت وظایف خطیر خود را در جهت خودکفایی محصولات استراتژیک و مهم به بهترین نحو ممکن انجام دهیم.

لازم به توضیح است که در پایان این مراسم ضمن تقدیر و قدردانی از زحمات مهندس کریم فکور ، مهندس شهروز ملاطفی نیابه عنوان سرپرست  مدیریت آب وخاک و امور مهندسی سازمان جهاد کشاورزی منصوب و شروع به کار کرد

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید