Iranian Agriculture News Agency

معاون سازمان جهاد کشاورزی اردبیل تاکید کرد:

پیگیری جدی به منظور افزایش میزان غرامت های کشاورزان بیمه شده

محسن مصطفایی در جلسه مشترک با معاون امور بیمه ای صندوق بیمه محصولات کشور گفت: در پی ابلاغ میزان غرامتهای قابل پرداخت به کشاورازن خسارت دیده این استان از طرف صندوق بیمه محصولات کشاورزی در تعدادی از مناطق استان میزان ابلاغ شده مورد اعتراض این سازمان و مدیریت های جهاد کشاورزی و کشاورزان منطقه قرار گرفت .

پیگیری جدی به منظور افزایش میزان غرامت های کشاورزان بیمه شده

به گزارش خبرنگار ایانا در استان اردبیل، وی افزود: برای روشن شدن این موضوع  جلساتی با مدیریت هاو کارشناسان مربوطه و مسئولین و کارشناسان بیمه برگزار و مسائل و مشکلات موجود مورد بررسی قرار گرفت . موارد اعتراضی به مسولین استانی و هیات مدیره صندوق بیمه کشاورزی طی  جلسات حضوری ، نامه و تلفنی اعلام شد که پس از آن صندوق بیمه آقای دکتر محلاتی معاون امور بیمه را جهت بررسی هماهنگی های لازم به استان اعزام نمود ودر 24 مهر ماه سالجاری جلسه ای با حضور تمامی دستگاههای مربوطه و کشاورزان مناطق مورد اعتراض  قرارگرفت .

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی اردبیل ادامه داد : موارد اختلاف یک به یک بررسی گردیدو مقرر شد اقدامات لازم جهت افزایش غرامت پرداختی از طرف صندوق بیمه کشاورزی صورت گیرد . سازمان جهاد کشاورزی در احقاق حق کشاورزان عزیز از هیچ تلاشی فروگزاری نخواهد کرد .

پس از اتمام جلسه مدیران و کارشناسان مربوطه به همراه معاون امور بیمه ای محصول از تعدادی از اراضی خسارت دیده کشاورزان منجمله اراضی بخش رضی بازدید کرده و مستقیما ً با کشاورزان خسارت دیده مذاکره نموده و برای احقاق حق آنها قول مساعد دادند .

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید