Iranian Agriculture News Agency

دادستان و رئیس دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل :

آب ، خاک ، غذا و تولید رئوس برنامه ها و محور فعالیت های جهاد کشاورزی است

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل ، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه و مدیران کل دستگاههای وابسته استان با دادستان و رئیس دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضائیه دیدار کرد.

آب ، خاک ، غذا و تولید رئوس برنامه ها و محور فعالیت های جهاد کشاورزی است

به گزارش خبرنگار ایانا در استان اردبیل، سید عبدالله طباطبایی در دیدار با رئیس این سازمان به همراه مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه و مدیران کل دستگاههای وابسته جهاد کشاورزی به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضائیه  ویاد و خاطره شهید مظلوم دکتر بهشتی و 72 تن از یاران باوفایش با اعلام این مطلب افزود: جهاد کشاورزی از مهمترین دستگاههای دولتی می باشد که با نظارت بر تولید با استفاده از منابع مهم آب و خاک در تامین امنیت غذایی سعی و تلاش می کنیم.

وی گفت: ما در حوزه جهاد کشاورزی همواره با فعالیت هایی که در زمینه تولید ، نگهداری ، عرضه یعنی از مزرعه تا سفره بالعینه روبروهستیم که بایستی تدبیرنموده و جزو دغدغه های فکری و برنامه ای مدیریتی قرار دهیم . مصداق آن آب ، خاک ، غذا و تولید می باشد که در فرآیند های مختص خود قابل درک و تدارک نیستند . 

طباطبایی با قدردانی از سعی و اهتمام سازمان جهاد کشاورزی استان و دستگاههای تابعه در انجام ماموریت های محوله گفت : دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان در کنار دادگستری استان اردبیل همواره درکنار دستگاه خدمتگذار و حامی تولید کنندگان و کشاورزان بوده و برای حل مشکلات موجود به صورت قانونمند یک مجموعه متولی تامین امنیت غذایی در جهت نیل به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی تحت رهبری مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) یعنی جهاد کشاورزی استان را همراهی می کنیم.

قبل از سخنان دادستان و رئیس دادسرای عمومی و انقلاب  استان تقی زاده رئیس این سازمان با گرامیداشت هفته قوه قضائیه و یاد و خاطره شهید دکتر بهشتی و هفتاد و دو تن از یاران با وفایش گزارشی از عملکرد سازمان و دستگاههای تابعه را ارائه کرد و از مجموعه دادستانی و دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان در همیاری  مجموعه بزرگ جهاد کشاورزی استان  بویژه در اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها و تهیه و توزیع کالاهای اساسی قدردانی کرد . 

 

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید