Iranian Agriculture News Agency

معاون پارلمانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی:

سیاست را وارد فرهنگ نکنید!

معاون پارلمانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین تودیع و معارفه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در خطاب مستقیم به مدیرکل جدید، ابراز داشت: سیاست را وارد فرهنگ نکنید و چپ و راست در فرهنگ معنا ندارد. به گزارش ایانا به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان،سید هادی حسینی ادامه داد: استان گلستان صاحب مفاخر و مرزبان فرهنگی جغرافیایی کشور است و در زمره پیشتازان حوزه فرهنگ و هنر کشور است.

 سیاست را وارد فرهنگ نکنید!
او با یاد مدیران گذشته فرهنگ و ارشاد، در قیاس با سایر استان ها حجت الاسلام فضیلت را مدیری خوب معرفی کرد و ادامه داد: ما در حال رایزنی برای استفاده از ظرفیت ایشان در استان های دیگر هستیم .

معاون پارلمانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با مثالی فوتبالی به سخنانش ادامه داد و گفت: تماشاگران در فوتبال ٩٠ دقیقه تمام دست به تشویق خود می زنند و شایسته است مدیران ستادی و شهرستانی و اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه هم با تشویق و حمایت و همراهی  تا زمانی که مدیری هست او را همراهی کنند.

حسینی در خاتمه ضمن توصیه هایی به مدیر کل جدید، اظهار داشت: خط قرمز ما ولایت فقیه است و در حوزه فرهنگ و هنر تا آنجایی که حلال خدا رعایت می شود طبق نظر قانون گزار بلامانع است و اگر کسی از موسیقی و تئاتر خوشش نمی آید می تواند نگاه و گوش نکند.
انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید