Iranian Agriculture News Agency

برنامه‌ هفته نخست تیرماه کتابخانه‌های عمومی کشور اعلام شد

چتری برای لذت کتابخوانی در گرمای تابستان

بخشی از برنامه‌ کتابخانه‌های عمومی در هفته نخست تیرماه از سوی روابط عمومی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور برای استفاده اعضاء و علاقه‌مندان کتاب و کتابخوانی اعلام شد.

چتری برای لذت کتابخوانی در گرمای تابستان

به گزارش ایانا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، در هفته اول تیرماه کتابخانه‌های عمومی کشور با برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی پذیرای اعضای کتابخانه‌ها و علاقه‌مندان کتاب و کتابخوانی خواهند بود.

کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور در این هفته با برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی همچون: نشست‌هایی با محوریت سالروز شهادت آیت‌الله بهشتی، روز قوه قضائیه و همچنین برنامه‌های متنوع فرهنگی و آموزشی در قالب کلاس‌های تابستانی، کلاس‌های آموزش روخوانی، تجوید و تفسیر قرآن کریم؛ کارگاه‌های آموزشی نقاشی، داستان‌نویسی، خلاصه‌نویسی، قصه‌گویی، اوریگامی و تهیه روزنامه‌دیواری؛ نشست‌های شاهنامه‌خوانی و مثنوی‌خوانی، نشست‌های کتاب‌خوان، نشست‌های ادبی، بازدیدهای دانش‌آموزی از کتابخانه‌ها و ده‌ها برنامه دیگر پذیرای اعضای کتابخانه‌ها و تمامی علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی هستند.

معرفی عناوین ارائه شده در طرح کتاب‌خوان ماه تیرماه نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در قالب نشست‌های کتاب‌خوان، جلسات معرفی کتاب و نشست‌های جمع‌خوانی نیز از دیگر برنامه‌های هفته نخست تیرماه سال ۱۳۹۷ در کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور هستند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید