Iranian Agriculture News Agency

استاد دانشگاه روسیه:

ترامپ در شورای امنیت به هدف خود علیه ایران نرسید

معاون مرکز تحقیقات سیاسی و اجتماعی دانشگاه اقتصادی پلخانوف روسیه گفت: ترامپ به هدف خود علیه ایران در شورای امنیت سازمان ملل دست نیافت.

ترامپ در شورای امنیت به هدف خود علیه ایران نرسید

 'آندره کوشکین' روز جمعه در یک برنامه سیاسی به نام «پراوا گولوسا» در شبکه تلویزیونی ت.و.سنتر روسیه خاطرنشان کرد: ترامپ نیاز داشت تا به اعضای شورای امنیت توضیح دهد که چرا وضعیت پیرامون مساله ایران متشنج شده است.
کوشکین با بیان اینکه سخنان ضدایرانی ترامپ در شورای امنیت نتیجه معکوس داشت، اظهار داشت: وزیران خارجه کشورهای روسیه، چین، انگلیس و فرانسه با متزلزل کردن برجام مخالفت کرده و خواستار حفظ این توافق بین المللی شدند.
معاون مرکز تحقیقات سیاسی و اجتماعی دانشگاه اقتصادی پلخانوف تصریح کرد: این نخستین بار است که رئیس جمهوری آمریکا در نشست شورای امنیت سازمان ملل که به ریاست وی برگزار شد، در انزوا قرار گرفت.
سرگئی استروکان مفسر روزنامه روسی کامرسانت گفت که مبارزه اصلی آمریکا در شورای امنیت علیه ایران بود.
وی افزود: با تلاش آمریکا، سازمان ملل به یک سازمان تشریفاتی تبدیل شده است و ضربات جبران ناپذیری به روابط روسیه و آمریکا وارد شده است.
به گزارش ایرنا استروکان گفت: سازمان ملل نیاز به اصلاحات دارد و حق وتو کهنه شده است و ساختار تصمیم گیری شورای امنیت باید تغییر کند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید