Iranian Agriculture News Agency

در مراسم اختتامیه چهاردهمین جشنواره شهید رجایی

14دستگاه نمونه دولتی از سوی روحانی تقدیر شدند

در مراسم اختتامیه چهاردهمین جشنواره شهید رجایی با حضور رئیس‌جمهوری از 14 دستگاه برتر دولتی تقدیر شدند.

14دستگاه نمونه دولتی از سوی روحانی تقدیر شدند

به گزارش ایانا صبح امروز (شنبه‌) در مراسم اختتامیه چهاردهمین جشنواره شهید رجایی که به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و با حضور حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری در سالن اجلاس سران برگزار شد، از 14 دستگاه برتر دولتی تقدیر به عمل آمد.

در بخش ملی و در مجموع شاخص‌های عمومی و اختصاصی وزارتخانه‌های دفاع و پشتیبانی‌ نیروهای مسلح، فناوری و ارتباطات و اطلاعات و نیرو به عنوان دستگاه منتخب، انتخاب شدند که سردار قاسم تقی‌زاده جانشین وزیر دفاع و وزرای ارتباطات و نیرو به نمایندگی از این وزارت‌خانه‌ها سوی رئیس جمهوری مورد تقدیر قرار گرفتند.

همچنین شرکت توانیر٬ سازمان سنجش سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی(ایمیدرو) نیز در بخش برگزیدگان دستگاه‌های وابسته به وزارتخانه‌ها در مجموع شاخص‌های عمومی و اختصاصی به عنوان دستگاه برتر برگزیده شدند و آرش کردی، ابراهیم خدایی و مهدی کرباسیان روسای این دستگاه‌ها آنها با دریافت تندیس و لوح تقدیر از روحانی مورد تقدیر قرار گرفتند.

در بعد شاخص‌های عمومی سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری و محمد حاج رسولی‌ها مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب نیز به نمایندگی از دستگاه‌های متبوع خود در مراسم امروز مورد تقدیر قرار گرفتند.

همچنین وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان امور اراضی کشور در بخش شاخص‌های اختصاصی به عنوان نمایندگان دستگاه‌های برگزیده از رئیس‌جمهوری لوح تقدیر و تندیس دریافت کردند.

محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه و علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی نیز در بخش اصلاح ساختار سازمانی مورد تقدیر رییس جمهوری قرار گرفتند.

روسای سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و سازمان بنادر و دریانوردی نیز در بخش توسعه دولت الکترونیک از سوی حسن روحانی تقدیر شدند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید