Iranian Agriculture News Agency

مدیرعامل آبفای تهران باز هم هشدار داد؛

قطعی آب در پیش است

محمدرضا بختیاری، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران به مصرف‌کنندگان تهرانی مجددا هشدار داد که قطعی آب در پیش دارند.

قطعی آب در پیش است

به گزارش ایانا؛ بختیاری خطاب به مصرف‌کنندگان تهرانی گفت: اگر شهروندان مصرف آب را مدیریت نکنند در روزهای آینده با مشکل روبه رو می‌شویم.  او موضوع آب‌بها را هم مورد توجه قرا داد و افزود: هماهنگی‌های لازم با شورای شهر انجام شده تا قیمت آب، برای مشترکان پر مصرف، تا حدی افزایش یابد  ولی هم‌چنان تا قیمت واقعی فاصله بسیاری دارد.

 محمدرضال بختیاری دیروز هم درباره مشترکان تهرانی اطلاع داده بود که:  در تهران ۶۰ تا ۶۵ درصد از مشترکان زیر ۲۰ مترمکعب آب مصرف می‌کنند و مصرف پایینی دارند، حدود ۱۵ درصد از مشترکان، مصرف متوسط دارند و تنها ۲۰ درصد از مشترکان پرمصرف هستند؛ این گروه بیش از ۴۰ مترمکعب آب در ماه استفاده می‌کنند که حدود ۳۰ درصد کل آب تهران است.

او این را هم  گفت که مجوزهایی گرفته‌ایم تا پس از سه بار اخطار، آب شرب مشترکان پرمصرف  به مدت سه تا چهار  ساعت قطع ‌شود. به اعتقاد مدیرعامل آبفای تهران، افزایش قیمت، اهرم مناسبی در کاهش مصرف آب است اما دولت به دلیل نگاه حمایتی و تاکید بر این‌که آب یک کالای حیاتی است، اجازه افزایش قیمت را فعلا نمی‌دهد.

هشدار مدیرعامل آبفا در حالی منتشر شده که این شرکت از گذشته تا کنون بارها و بارها به مصرف‌کنندگان تهرانی هشدار داده که باید در شیوه مصرف آب، تجدید نظر کنند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید