Iranian Agriculture News Agency

مسئول دفتر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام:

خبر مرگ آیت‌الله شاهرودی کذب است

ایانا_ گروه اخبار و رویدادها|| خبر مرگ آیت‌الله شاهرودی که امروز منتشر شده بود، از سوی منابع مطلع، تکذیب شد.

خبر مرگ آیت‌الله شاهرودی کذب است

 امروز رسانه‌ها خبر مرگ آیت‌الله هاشمی شاهرودی را منتشر کردند. این خبر، خیلی زود در رسانه‌های مختلف بازنشر شد و فضای کشور را فرا گرفت. پیش از این نیز رسانه‌های مختلف با انتشار عکس‌هایی از آیت‌الله هاشمی شاهرودی که با چهره رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام تفاوت‌هایی داشت خبر از پیشرفت بیماری او می‌دادند. حالا اما خبر در گذشت رئیس مجمع نظام که از صبح امروز فراگیر شده بود، تکذیب شده است.

25 اردیبهشت پارسال هم خبر مشابهی منتشر شد که از سوی نزدیکان او به ویژه فرزند آیت‌الله تکذیب شد. حالا هم این خبر که برای دومین بار از سال گذشته تا کنون منتشر شده و البته هر از گاهی اخباری درباره بیماری حاد آیت‌الله شاهرودی منتشر می‌شود، تکذیب شده است.

ساعتی پیش عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام پس از انتشار این خبر گفت: انتشار خبر فوت رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام که توسط کانال‌های خبری منتشر شده است، تکذیب می‌شود.

غلامعلی مصباحی‌مقدم تاکید کرد: در گفت‌وگویی که با آقای پرویز داوودی رییس دفتر رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام داشتم، ‌ایشان تاکید کردند که خبری که توسط برخی از کانال‌های خبری مبنی بر فوت آیت‌الله هاشمی شاهرودی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام منتشر شده، شایعه است و من این خبر را تکذیب می‌کنم.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید