Iranian Agriculture News Agency

نجات هشت سرنشین لنج صیادی غرق شده در بندر رمین چابهار

معاون صید و بنادر ماهیگیری اداره کل شیلات استان سیستان و بلوچستان غرق شدن یک فروند لنج صیادی با 8 نفر صیاد در نزدیکی بندر رمین چابهار را در صبح روز دوشنبه مورخ 4/12/93 تایید کرد.

به گزارش خبرگزاری کشاورزی ایران(ایانا) به نقل از روابط عمومی سازمان شیلات ایران، وی امروز چهارشنبه در گفتگویی در این ارتباط گفت: صبح روز دوشنبه مورخ 4/12/93 صیادان محلی طی تماس تلفنی و بی سیمی از غرق شدن یک فروند لنج صیادی در نزدیکی بندر صیادی رمین چابهار خبر دادند که بلافاصله پرسنل اداره کل شیلات استان و صیادان محلی در محل حادثه حاضر شده و با همکاری یکدیگر 8 سرنشین لنج را از مرگ حتمی نجات دادند.

مهرداد میرزایی معاون صید و بنادر ماهیگیری اداره کل شیلات استان سیستان و بلوچستان افزود: از این 8 نفر شش نفر حالشان خوب بوده و دچار صدمات سطحی شدند ولی دو نفر دیگر را به دلیل مشکلات تنفسی ایجاد شده و صدمات وارده ناشی از غرق شدن و تلاطم امواج سریعاً از طریق آمبولانس به اورژانس اعزام که خوشبختانه پس از معاینه و درمان مرخص شدند. میرزایی در پایان گفت: با توجه به هشدارهای چند روز اخیر اداره هواشناسی مبنی بر مواج بودن دریا به علت وزش باد و توفان شدید ، شناورهای صیادی کوچک و بزرگ باید از رفتن به دریا اجتناب نمایند

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید