Iranian Agriculture News Agency

افزایش قیمت گوشت و مرغ مقطعی است، ذخایر کافی است!

ذخایر استراتژیک و تولید کشور پاسخگوی نیازهای موجود هست و کمبودی نداریم، بنابراین افزایش قیمت‌های فعلی تنها به‌دلیل عرضه و تقاضا است.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور، امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری کشاورزی ایران (ایانا) با اعلام این خبر گفت: ذخیره استراتژیک گوشت مرغ منجمد به اندازه کافی وجود دارد و حتی برای ایام عید نیز پیش‌بینی‌های لازم شده است.

مصطفی یاسائی افزود: در حال حاضر مشکل خاصی وجود ندارد و به هر میزان که لازم باشد، از طریق تولید داخل یا واردات، اقدامات لازم انجام می‌شود.

وی درباره افزایش قیمت گوشت قرمز منجمد در بازار خاطرنشان کرد: کمبودی از این لحاظ وجود ندارد که بخواهد باعث نوسانات قیمتی شود و عرضه این گوشت از طریق بورس کالا انجام می‌شود.

یاسائی درباره توزیع گوشت مرغ نیز تصریح کرد: از روز گذشته توزیع گوشت مرغ منجمد در میادین میوه و تره‌بار آغاز شده و کمبودی نداریم.

گفتنی است، رئیس اتحادیه تهیه و توزیع گوشت گاوی استان تهران از افزایش قیمت گوشت منجمد به‌دلیل کمی واردات صحبت کرده است، در حالی که باید گفت واردات به اندازه نیاز انجام شده و تنها افزایش تقاضاها بوده که باعث شده اندکی با نوسان در بازار روبه‌رو باشیم./

خبرنگار: مژگان ستار

L-931119-02

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید