Iranian Agriculture News Agency

صادرات 100 درصدی محصولات کشاورزی در مازندران

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه در سال گذشته در بخش کشاورزی با صادرات ۷۷ هزار تن مرکبات و ۱۴۰ تن لبنیات افزایش صددر صدی رشد صادرات داشتیم و بنا به درخواست استاندار در سال جاری هم ۲۰ درصد افزایش صادرات در بخش کشاورزی خواهیم داشت

صادرات 100 درصدی محصولات کشاورزی در مازندران
.

به گزارش ایانا به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی مازندران، عزیزاله شهیدی‌فر  در آیین افتتاح همزمان ۸۰ پروژه شاخص بخش کشاورزی مازندران با بیان اینکه ۸۰ پروژه با ۶۶ میلیارد تومان اعتبار در هفته جهاد کشاورزی در مازندران به بهره برداری رسید، افزود: با افتتاح این پروژه ها ۲ هزار و ۳۴۰ شغل در مازندران ایجاد شده و ۸۵ هزار خانوار در ۱۴۷ روستا از خدمات جهاد کشاورزی بهره مند شدند.

وی با بر شمردن ظرفیت های کشاورزی مازندران نظیر برنج، چای، کیوی، مرکبات و گل و گیاه زینتی، گوشت سفید و قرمز در کشور حرف برای گفتن دارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه واحد تولیدی لمتر محمدی با تولید بیش از ۴ میلیون قطعه جوجه گوشتی یکروزه و ۴۵۰ هزار قطعه مرغ مولد در ماه رتبه ی نخست کشور را داراست.

وی با بیان اینکه در سال گذشته در بخش کشاورزی با صادرات ۷۷ هزار تن مرکبات و ۱۴۰ تن لبنیات افزایش صددر صدی رشد صادرات داشتیم و بنا به درخواست استاندار در سال جاری هم ۲۰ درصد افزایش صادرات در بخش کشاورزی خواهیم داشت.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید