Iranian Agriculture News Agency

تغییر در معاونت مطبوعاتی/ انتظامی می‌رود

تغییر در معاونت مطبوعاتی/ انتظامی می‌رود


شنیده‌ها حاکی است حسین انتظامی قرار است از معاونت مطبوعاتی به ستاد وزارت ارشاد برود. انتظامی در توئیتی جایگزین خود را در معاونت مطبوعاتی، محمد سلطانی‌فر اعلام کرده است.

به گزارش ایسنا، نزدیکی وزیر ارشاد به انتظامی و آشنایی او با ساختار وزارتخانه، باعث شده است به‌زودی در پست مهمی در وزارت ارشاد منصوب شود.

از ابتدای حضور سید عباس صالحی به عنوان وزیر ارشاد، زمزمه ارتقای جایگاه انتظامی در این وزارتخانه شنیده می‌شد که گویا تجمیع مسؤولیت‌های جدید و معاونت مطبوعاتی در عمل امکان‌پذیر نشده است.

برنامه‌ها و سیاست‌های دوره تصدی او موافقان و مخالفانی داشته است.

انتظامی ۵۰ ساله علاوه بر معاونت مطبوعاتی در دولت یازدهم و دوازدهم، دبیری کمیسیون قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات، موسس جام‌جم و مدیرعاملی موسسه همشهری را در کارنامه خود دارد. این فعال مطبوعاتی شش دوره منتخب مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات بوده و هم اکنون نیز عضو این هیات است.

اما حسین انتظامی دقایقی پیش با تایید رفتنش از معاونت مطبوعاتی، جایگزین خود را معرفی کرد.

انتظامی که از سال ۹۲ به مدت شش سال عهده‌دار معاونت مطبوعاتی بود، با انتشار توئیتی، محمد سلطانی‌فر را به عنوان جایگزین خود معرفی کرد.

او ساعت ۱۶ و ۱۰ دقیقه در حساب توئیتر خود نوشت: «قرار است به‌زودی دکتر محمد سلطانی‌فر معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد بشوند. سوابق موثر علمی و حرفه‌ای ایشان نویدبخش توسعه و ارتقاء کیفی رسانه‌هاست.»

محمد سلطانی‌فر، پیشتر مدیریت دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها را بر عهده داشت که در پنج اردیبهشت ماه سال 95 این سمت را به گیتا علی‌آبادی واگذار کرد.

در کارنامه حرفه‌ای این استاد ارتباطات، مدیر مسوولی روزنامه انگلیسی زبان TEHRAN TIMES - (از سال ۱۳۶۳ تا سال ۱۳۷۳)، مدیریت گروه مطالعات رسانه‌ای مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت‌نظام (۱۳۸۵) نیز دیده می‌شود.


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید