Iranian Agriculture News Agency

لباس زیبای زنانه دوخته شده از برگ گیاهان جنجالی شد + تصاویر

لازم نیست برای داشتن یک لباس خیره کننده هزینه هنگفت صرف شود، بلکه می توانید آن را خودتان مجانی با استفاده از برگ های درخت بدوزید!

لباس زیبای زنانه دوخته شده از برگ گیاهان جنجالی شد + تصاویر

لازم نیست برای داشتن یک لباس خیره کننده هزینه هنگفت صرف شود، بلکه می توانید آن را خودتان مجانی با استفاده از برگ های درخت بدوزید!

به گزارش خبرگزاری کشاورزی ایران (ایانا)، بر اساس خبری که سایت اودیتی سنترال مخابره کرده است، لباس برگ خیره کننده این چهار دانشجو حدود یک هفته تبدیل به یکی از سوژه های داغ شبکه های اجتماعی چین شده و مردم هنوز نمی توانند از صحبت در مورد آن دست بکشند. البته شاید شما نیز با دیدن این لباس که از 6000 برگ، مقداری نخ و کوهی از صبر دوخته شده ، نتوانید آن ها را سرزنش کنید.
لباس زیبای دوخته شده از برگتیم فعال در پشت این لباس منحصر به فرد، دو دختر و دو پسر هستند و از شش ماه پیش ایده این کار به آن ها خطور کرد چرا که در طول این دوره سعی در پیدا کردن یک موضوع مناسب برای پروژه سالانه "مسابقه گونه های گیاهی و حیوانی" در دانشگاه خود بودند و دخترها مدام در مورد لباس زیبای بازیگر چینی "فن بینگ بینگ" در جشنواره فیلم کن صحبت می کردند و یکی از آن ها پیشنهاد کرد که با برگ های درخت نمونه مشابه آن را بسازند. آن ها ایده خود را با استادشان درمیان گذاشتند و گرچه او در ابتدا این کار را سخت می دانست ولی به هرحال دانشجویان شروع به این کار کردند.
لباس دوخته شده از برگ درخت پس از تحقیق در مورد بهترین روش استفاده از درخت به عنوان پارچه، آن ها به طرح دلخواه شان برای لباس رسیده و شروع به جمع آوری برگ ها کردند. برخی از نمونه ها به سادگی در کمپ دانشگاه قابل تهیه بود، اما به برخی دیگر از گیاهان نظیر برگ ماگنولیا دسترسی نداشتند و به همین منظور به کوه تیانزو سفر کرده تا برگ های این گیاه را جمع کنند.
برای اطمینان از آن که برگ های جمع آوری شده پژمرده یا خشک نشود، آن ها حدود دو ساعت برگ ها را در محلول قلیایی و سدیم کربنات جوشاندند. با این کار به سادگی توانستند گوشت برگ را از ساقه های اسکلتی آن جدا کنند.




البته این کار بیشتر از آن چیزی که به نظر می رسد سخت بود و این چهار دانشجو سعی داشتند به مقدار دقیق محلول قلیایی و سدیم کربنات و زمان جوشاندن برگ ها دست پیدا کند. طی آزمون و خطاهای مکرر و راهنمایی استاد در نهایت توانستند به فرمولاسیون دقیق آن دست پیدا کنند.
این چهار دانشجوی علم و بیوتکنولوژی تنها می توانستند بعد از کلاس هایشان در آخر هفته روی این پروژه کار کنند، بنابراین انجام این پروژه چهار ماه طول کشید. اگرچه زمان زیادی محسوب می شد ولی وقتی یکی از دخترها لباس را به تن کرد تا نتیجه را نشان دهد، آن ها از نتیجه تلاش خود راضی شدند.
آن ها عکس هایی از مراحل مختلف تهیه این لباس را منتشر کردند و تقریبا بسیار فوری، تبدیل به سوژه جنجالی شبکه اجتماعی شد.
انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید