Iranian Agriculture News Agency

بانوی هنرمند اصفهانی در بلژیک گل کاشت

یک دختر ایرانی، برنده جایزه اول بخش کشاورزی جشنواره کارتون در جهان

'نگین نقیه' در بخش کشاورزی بیست و هشتمین دوره جشنواره کاریکاتور ' اولنس کارتوناله ' یکی از معتبرترین جشنواره های سالانه کارتون در جهان، توانست جایزه اول را کسب کند.

یک دختر ایرانی، برنده جایزه اول بخش کشاورزی جشنواره کارتون در جهان
'نگین نقیه' در بخش کشاورزی بیست و هشتمین دوره جشنواره کاریکاتور ' اولنس کارتوناله ' یکی از معتبرترین جشنواره های سالانه کارتون در جهان توانست جایزه اول را کسب کند.

به گزارش ایرنا، جشنواره کاریکاتور ' اولنس کارتوناله ' یکی از معتبرترین جشنواره های سالانه کارتون در جهان است که شهریور امسال برگزار شد و همچنان اعلام نتایج داوری آن ادامه دارد.
از میان اعضای خانه کاریکاتور شرکت کننده در این جشنوراه تاکنون کسب مقام اول بانوی هنرمند اصفهانی به وی اعلام شده است.
در بیست و هشتمین دوره این جشنواره که با دو موضوع کشاورزی و حقوق بشر برگزارشد، 'نگین نقیه' در بخش کشاورزی توانست جایزه اول را کسب کند.



جشنواره کاریکاتور 'اولنس کارتوناله' یکی از معتبرترین جشنواره های سالانه کارتون است که در دو بخش جوانان زیر 15 سال و بزرگسالان 16 سال به بالا برگزار می شود و هر هنرمند می تواند حداکثر پنج اثر در ابعاد A4 را به این جشنواره ارائه کند.
نگین نقیه متولد سال 1367 و دارای مدرک کارشناسی گرافیک است.
وی تاکنون توانسته جوایز ارزنده ای در سطوح جهانی، ملی و استانی را در حوزه کار خود کسب کند که از جمله آن ها کسب جایزه ویژه در جشنواره بین المللی کارتون ' آیدین دوغان ' ترکیه است.
انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید