Iranian Agriculture News Agency

طرح ابتکاری بنیاد مجله مزرعه

هانگر یو، نقش کشاورزی در مبارزه با گرسنگی را نشان می دهد

هانگر یو، طرح ابتکاری است که بنیاد مجله مزرعه آن را به منظور افزایش آگاهی درباره امنیت غذایی و گرسنگی در دانشگاه های سراسر ایالات متحده امریکا سازمان دهی کرده است. کالج فرسنو در دانشگاه ایالت کالیفرنیا، از اولین کالج های این ایالت است که نمایشگاه متحرک آموزشی هانگر یو از آن جا آغاز شده و این سفر با توقف در شهرهای دیگر کالیفرنیا از جمله یو سی دیویس ، یو سی ال ای، یو سی ریورساید و غیره ادامه می یابد.

هانگر یو، نقش کشاورزی در مبارزه با گرسنگی را نشان می دهد

هانگر یو 1 ، طرح ابتکاری است که بنیاد مجله مزرعه 2 آن را به منظور افزایش آگاهی درباره امنیت غذایی و گرسنگی در دانشگاه های سراسر ایالات متحده امریکا سازمان دهی کرده است. کالج فرسنو (Fresno) در دانشگاه ایالت کالیفرنیا، از اولین کالج های این ایالت است که نمایشگاه متحرک آموزشی هانگر یو از آن جا آغاز شده و این سفر با توقف در شهرهای دیگر کالیفرنیا از جمله یو سی دیویس (UC Davis) ، یو سی ال ای (UCLA) ، یو سی ریورساید (UC Riverside) و غیره ادامه می یابد.

چِیِن اِدموندسون (Cheyenne Edmundson) ، از اعضای هئیت روابط عمومی هانگر یو، به سایت اگ نت وست (AgNet West) گفت:"توسعه محوطه بیرونی کالج بسیار مهم است، زیرا ما می خواهیم واقعاً دانشجویانی را که ممکن است هیچ تجربه کشاورزی نداشته باشند آگاه سازیم... و در واقع آگاهی از گرسنگی و امنیت غذایی و همچنین چگونگی نقش کشاورزی در حل این مشکل را ترویج دهیم."

ادموندسون شرح داد که این نمایشگاه، پلت فرم های چندگانه ای را ارائه می دهد تا در چالشی با شش سؤال مشارکت کند و در عین حال با کمک به آموزش، پول کافی برای رسیدگی به نیازهای رفع گرسنگی در جوامع محلی را افزایش دهد. وی، از حامیان مالی این پروژه از جمله انجمن ملی تولیدکنندگان ذرت، تعاونی گرو مارک 3 و بخش رسانه ای مجله مزرعه سپاسگزاریی کرد که در هر چالشی، مبلغی معادل یک وعده غذایی را به سلف غذای هر یک از دانشگاه های انتخابی آنها اهدا کردند.

از دیگر بخش های این چالش آن است که شرکت کنندگان اجازه دارند به اعضای کنگره محلی نامه ای ارسال کنند تا بر اهمیت رسیدگی به گرسنگی و ناامنی غذایی تأکید کنند. ادموندسون افزود:"برپایی نمایشگاه در محوطه بیرونی کالج ها، روشی است تا دانشجویان بدانند که می توانند اثرگذار باشند و صدایشان به گوش سیاستگذاران می رسد. هرچه نامه های بیشتری ارسال شود، توجه بیشتری نیز در این زمینه به دست خواهد آمد."

یکی از بزرگترین اجزاء مبارزه با ناامنی غذایی، تولیدات کشاورزی است. توسعه فنّاوری های کارآمدتر در تولید محصولات کشاورزی و ادامه پیشرفت های فنی، مهمترین عوامل جهانی در مبارزه با گرسنگی است. ادموندسون از برنامه های مشترک توسعه ای در سراسر کشور در زمینه پیشرفت های کشاورزی قدردانی کرد. وی گفت:"من فکر می کنم که توسعه، به تنهایی، منبع واقعاً ارزشنمندی است و ما بسیار خوش شانسیم که در ایالات متحده از آن بهره مندیم."

تور ده هفته ای این برنامه از نمایشگاهی در ایالت مینِسوتا (Minnesota) آغاز و نهایتاً در نودمین نمایشگاه و کنفرانس ملی کشاورزان آینده امریکا 4 (FFA) که ماه آینده در شهر ایندیاناپُلیس (Indianapolis) برگزار می شود، پایان خواهد یافت.

پانوشت:

1. HungerU یکی از برنامه های ابتکاری بنیاد امریکایی مجله مزرعه جهت مبارزه با گرسنگی است.

2. Farm Journal Foundation سازمان غیرانتفاعی است که با آموزش و توانمندسازی به حمایت از توانایی های کشاورزی برای خدمت به نیازهای جمعیت رو به رشد جهان می پردازد. از دیگر برنامه های این سازمان برای مبارزه با گرسنگی، کمپین "تغذیه جهان با کشاورزان" است.

3. Growmark تعاونی منطقه ای عرضه محصولات کشاورزی در بیش از 40 ایالت امریکا و اونتاریو کاناداست.

4. Future Farmers of America سازمان دانشجویی درون درسی برای علاقمندان به کشاورزی و رهبری در این بخش است و یکی از سه جزء اصلی آموزش کشاورزی در امریکاست.

ترجمه: مهشید جلالیان

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید