Iranian Agriculture News Agency

کی‌روش جشن صعود تیم ملی را تحریم کرد/ تا زمانی که عمر دارم، به ایران کشورم خواهم گفت

کی‌روش جشن صعود تیم ملی را تحریم کرد/ تا زمانی که عمر دارم، به ایران کشورم خواهم گفت

سرمربی تیم ملی ایران در واکنش به پرسشی در خصوص احتمال اینکه ایران برابر سوریه به عنوان یکی از شانس‌های صعود بازی را آسان بگیرد، برآشفت.

به گزارش "ورزش سه"، کارلوس کی‌روش، سرمربی پرتغالی تیم ملی به انتقاد از صحبت‌ها در خصوص انجام بازی ساده انگارانه برابر سوریه و مسائل دیگر تیم ملی صحبت کرد.


سرمربی تیم ملی در خصوص رابطه مناسب با سوریه و با توجه به اینکه این تیم اکنون شانس زیادی برای صعود دارد و این مساله باعث خواهد شد ایران با حداقل انرژی برابر حریف قرار گیرد گفت: اینقدر کثیف و بزدلانه هستند این گونه کامنت‌ها و می‌خواهند علامت سوالی مقابل صعود مقتدرانه ایران بگذارند.

وی ادامه داد: توصیه من به شما این است که اینگونه صحبت‌هایی که رسانه های دیگر انجام می‌دهند را فراموش کنید و کمک کنید به توسعه راهی که کمک می‌کند به آماده شدن بازیکنان کشورمان. عذرخواهی می‌کنم که می‌گویم کشورمان ولی تا زمانی که من این پیراهن مقدس را برتن دارم و تا زمانی که عمر دارم به ایران کشورم خواهم گفت و کمک می‌کنم به منافع آن.


وی با اشاره به تلاش رسانه‌ها برای هدفی که پیش رو دارند گفت: تشکر و دست مریزاد خواهم گفت به شما اگر بتوانید و چیز خاصی هم نمی‌خواهم فقط می‌خواهم از برنامه آماده سازی حمایت شود.

در ادامه در حالی که یکی از خبرنگاران با اشاره به انتظاراتی که از تیم ملی در جام جهانی روسیه می‌رود و آیا این مساله باعث حمایت‌هایی از سوی مسوولان شده پرسشی را مطرح کرد، کی روش بدون ترجمه پرسش گفت: می‌دانم درباره چه چیزی صحبت می‌کنید. باید حتما یک حساب بانکی باز کنیم تا شاید مردم بتوانند کمک کنند!

سرمربی پرتغالی تیم ملی در ادامه در پاسخ به جشن ملی صعود به جام جهانی و انتظارش از هواداران گفت: ما سعی می کنیم این جشن ها را سعی فدراسیون انجام دهد و ما کارمان را انجام می دهیم و به خانه می‌رویم. جشن گرفتن ها و عکس های یادگاری را برعهده دیگران می گذاریم. ما کارمان را انجام می‌دهیم و بعد از آن به خانواده‌مان خواهیم رسید. عکس ها و ویدئوها را دیگران می‌توانند بگیرند.

کارلوس کی‌روش در ادامه در خصوص غیبت مسعود شجاعی در جمع شاگردانش اینگونه واکنش نشان داد: من فکر کردم درباره آقای جواد نکونام صحبت می‌کنید و علت اینکه آقای نکونام اکنون اینجا نیستند به این خاطر است که هفت ماه حقوق دریافت نکردند. بیاییم شروع کنیم درباره آقای نکونام صحبت کنیم.

کی روش با اشاره به شرایط تیم ملی برابر سوریه گفت: نتایج و اعداد روی میز هستند و همه گویای شرایط است. سوریه در حال حاضر تیم سوم گروه و با نتایج خوب خود همه را شگفت‌زده کرده است. از طرفی بازیکنان من با انگیزه بالا آماده حضور در این دیدار هستند و یکی از دلایل آن هم رفتاری است که بازیکنان این تیم در دیدار رفت مقابل سوریه در مالزی با ما انجام دادند که رفتار خوبی نبود و بازیکنان سوریه با ما خشن بودند. به همین منظور با انگیزه مضاعف به مصاف آنها می‌رویم تا رفتار بد آنها را با بازی خوب جبران کنیم.

سرمربی تیم ملی با اشاره به رکورد جالب توجه عدم دریافت گل توسط شاگردانش در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی گفت: مطمئناً این رکوردها حائز اهمیت هستند و به دلیل بازی‌های خوب و نتایجی که کسب کردیم موفق به ثبت آن شدیم؛ ولی هیچ وقت یک بازی را برای ثبت کردن نتیجه خاص یا حفظ رکورد شروع نمی‌کنیم و فقط تلاش می‌کنیم بهترین نتیجه را بگیریم و اگر با بسته ماندن دروازه‌ همراه باشد از آن استقبال می‌کنیم.

موضوع بعدی صحبت‌های کارلوس کی‌روش مربوط به اعتراض کمپینی شاگردانش بعد از جدال مقابل کره جنوبی و دلایل آن بود: این مسائل مربوط به مدت‌ها و ماه‌های اخیر است و فقط مختص آن بازی نیست. برای مثال اتفاقی که دیروز در فرودگاه در بدو ورود تیم ملی افتاد و بارها دیده شده بود. جایی که باید چمدان‌ها را تحویل بگیریم محل خوبی برای مصاحبه نیست ولی بازهم اجازه ورود به خبرنگاران داده شد و درخواست مصاحبه داشتند. بعد از 7 سال اتفاقی که دیروز افتاد مشخص شد هنوز رفتار حرفه‌ای شکل نگرفته است و دیدیم مردم، مسافرین، اصحاب رسانه، عکاسان و ... همه به شکل متمرکز در آن محل حضور داشتند و بی‌نظمی ایجاد شده بود. متاسفانه با در نظر گرفتن دستاوردها تنها تفاوت ایجاد شده بیشتر شدن فاصله بین تیم ملی و مسئولان هست. این بی‌تفاوتی هنوز نمایان است و می‌شود به خوبی آن را دید. زمان برای ما در حال از دست رفتن است. من با ارتباطات شخصی خود بازی با روسیه را ترتیب دادم ولی چند روز قبل از آن قرار بود بازی دوستانه دیگری برگزار شود که این بازی به خاطر کمبود بودجه و امکانات مناسب لغو می‌شود.

کی‌روش با اشاره به انتقاد یکی از رسانه‌ها صحبت‌هایش را به پایان رساند: متاسفانه یک رسانه هرچه دلش می‌خواهد می‌نویسد ولی نماینده خودش را اینجا نمی‌فرستد تا با ما رو در رو شود. آنها می‌خواهند دستاورد و روحیه بازیکنان ما را کوچک کنند و کم اهمیت جلوه دهند و اینطور وانمود می‌کنند دستاوردهای ما کم اهمیت است و قصد دارند درس اخلاق به ما می‌دهند که اصلا در جایگاه چنین چیزی نیستند. خبرنگار خود را به تمرین تیم ملی نمی‌فرستند فقط به خاطر اینکه به آنها گفتند علیه ما بنویسند. مرتب علیه من و بازیکنانم تهدید می‌نویسند بهتر است دست از کارشان بردارند.
انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید