Iranian Agriculture News Agency

با حکم رئیس جمهوری،

مونسان، رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شد

مونسان "معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری" شد.

مونسان، رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شد


مونسان "معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری" شد.

به گزارش خبرنگار ایانا، رئیس‌ جمهوری یک شنبه 22 مرداد 96 در حکمی مهندس علی‌اصغر مونسان را به‌عنوان "معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری" منصوب کرد.

مونسان در سال ۱۳۴۹ خورشیدی در تهران به دنیا آمد و کارشناسی خود را در رشته عمران در دانشگاه صنعتی شریف و در مقطع کارشناسی ارشد مدیریت ساخت، دانشگاه صنعتی امیرکبیر به پایان برد. او همچنین مدرک کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی از سازمان مدیریت صنعتی دریافت کرده است.

وی سمت‌های اجرایی را از سطوح اولیه یعنی حضور در کارگاه‌ها آغاز کرده و سپس به ریاست کارگاه و مدیریت پروژه‌ها و پذیرش مسئولیت‌های اجرایی در سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف انتخاب شد که ازجمله می‌توان به معاون اجرایی شرکت مانا (سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران)، عضویت هیأت‌مدیره و معاون اجرایی شرکت دی (بنیاد مستضعفان)، مسئولیت‌های اجرایی در فاز نخست منطقه پارس جنوبی (پالایشگاه پارس جنوبی) و منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، همچنین عضو هیأت‌مدیره و معاون فنی و اجرایی شرکت هریس مهندس عضو هیأت‌مدیره و مدیرعامل شرکت آتی‌ساز (بنیاد مستضعفان) اشاره کرد.

مونسان، ابتدا مدیرعامل سازمان فنی - مهندسی شهرداری تهران بوده و سپس به شرکت توسعه فضاهای فرهنگی تهران منتقل گشت.

به کانال ایانا در تلگرام بپیوندید

او پس از مدتی مسئولیت معاونت امور اجتماعی فرهنگی شهرداری تهران را بر عهده گرفت. مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران بر عهده داشت.

مونسان در سال ۱۳۹۱ مدیر نمونه شهرداری تهران انتخاب شد و در سال ۱۳۹۳ با حکم محمود گودرزی وزیر ورزش دولت یازدهم، به سمت عضو هیأت‌مدیره باشگاه پرسپولیس انتخاب شد.

وی در آخرین مسئولیت خود، ریاست منطقه آزاد کیش را بر عهده داشت./

S-960523-01

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید