Iranian Agriculture News Agency

دستور کار آفریقای جنوبی برای آموزش بازاریابی به کشاورزان

تضمین موفقیت در کسب و کار گردشگری کشاورزی/ کشاورزان آموزش بازاریابی گردشگری می‌بینند

به منظور راه اندازی کسب وکار در زمینه گردشگری کشاورزی، کار آفرینان باید مهارت های بازاریابی را به دست آورند.

تضمین موفقیت در کسب و کار گردشگری کشاورزی/ کشاورزان آموزش بازاریابی گردشگری می‌بینند

به منظور راه اندازی کسب وکار در زمینه گردشگری کشاورزی، کار آفرینان باید مهارت های بازاریابی را به دست آورند.

به گزارش ایانا از سایت Farmer's Weekly ، این در حالی است که "قابلیت های منطقه (آفریقای جنوبی) می تواند باعث جذب گردشگر شود، گردشگری منطقه یکی از چشم اندازهای آینده منطقه به شمار می رود ."جان مک کنا" John Mckenna "، نویسنده روزنامه Irish Times این مطالب را گفت.

به گفته وی، بسیاری از مطالعات موردی در آفریقای جنوبی و در خارج از کشور می تواند در روند گردشگری تاثیرگذار باشد .از جمله این نمونه ها می توان به چارلز بک " Charles Back "از Fairview ، اشاره کرد، وی نه تنها یک کشاورز ، بلکه یک بازاریاب وکارآفرین موفق هم است.

یکی دیگر از این افراد، جولیان ملک " Julian Melck "، صاحب مزرعه Kersefontein Guest خارج از Hopefield (منطقه ای در کیپ غربی) است. وی، یک میزبان خوب و یک کشاورز سخت کوش است ، کسی که با مهمانان خود غذا می خورد، چراکه او باور دارد، ارتباط با دیگران مساله ای مهم است.

یکی دیگر از کشاورزان که در گردشگری کشاورزی کار می کند و نامش در سایت انجمن گردشگری کشاورزی آفریقای جنوبی آمده ، André Cloete ، یک کشاورز از منطقه OVERBERG در کیپ غربی است.

این نشان می دهد که یک کشاورز موفق، می تواند به عنوان یک ارائه دهنده خوب در زمینه خدمات گردشگری کشاورزی ، هم معرفی شود.

کشاورزان ، کارآفرینان

در یک مطالعه تحقیقاتی که به تازگی در اروپا انجام شده ، نشان می دهد که کشاورزان خود را به عنوان کارآفرین نمی بینند. در واقع، زمانی از آن ها پرسیده شد ، آیا کشاورزان ، گردشگری کشاورزی را به عنوان یک تنوع کاری خود در نظر می گیرند، آن ها پاسخ دادند، گردشگری کشاورزی را به عنوان " soft farming " می بینند، که احتمالا می تواند زمان همسران شان را اشغال کند!

این درحالی است که یک کارآفرین گردشگری کشاورزی، کسی است که نوآوری، ریسک پذیری، تنوع و مدیریت کسب و کار را به مسئولیت های خود در مزرعه اضافه کند.

گردشگری کشاورزی یک کسب و کار است، در حال حاضر جوانان آفریقای جنوبی به این موضوع آگاه شده اند و مایل به شرکت در فعالیت های انجمن Association of Agritourism SA هستند.

مسیرهای گردشگری کشاورزی

کشاورزان باید برای ایجاد مسیرهای گردشگری کشاورزی و برای جذب گردشگران به مناطق خود، با هم همکاری و به برگزاری تورهای گردشگری اقدام کنند، چراکه باعث شده تا گردشگران بیشتری به منطقه جذب شوند.

گام بعدی ثبت مسیر بر روی وب سایت است به طوری که بتوان آن را به درستی به بازار شناساند.این درحالی است که بهترین مدل های گردشگری کشاورزی در سراسر جهان نشان می دهد که هیچ الگوی واحدی برای این کار وجود ندارد. با این حال، از برخی از این مدل ها می توان براساس شرایط محلی استفاده کرد.

برای آغاز یک پروژه گردشگری کشاورزی، کشاورز باید مواردی که در گردشگری مفید است با امکانات خود و همراه با جاذبه های منطقه در نظر گرفته و لیستی تهیه کند برای مثال مواردی همچون مانند آب و هوا، استفاده از زمین، جاذبه های طبیعی، فعالیت ها، همچنین قابلیت های مالک / مدیر و اهداف مورد نظر به اضافه منابع محلی را در نظر بگیرد.

همچنین می توان با بازاریابی در نمایشگاه های کشاورزی در سراسر آفریقای جنوبی به شناساندن مقصد گردشگری خود اقدام کرد.

ترجمه: فرحناز سپهری


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید