Iranian Agriculture News Agency

یک گام به سوی آوردن زنان از حاشیه به متن

"پروژه زنان کشاورز"، پروژه ای برای نشان دادن تجربیات و چالش های زنان کشاورز

پروژه ای برای زنان کشاورز با نام " FFP: Female Farmer Project "(1) با هدف یافتن راه های جدید برای شنیده شدن صدای زنان کشاورزان در سطح بین المللی انجام می شود.

"پروژه زنان کشاورز"، پروژه ای برای نشان دادن تجربیات و چالش های زنان کشاورز

پروژه ای برای زنان کشاورز با نام " FFP : Female Farmer Project "(1) با هدف یافتن راه های جدید برای شنیده شدن صدای زنان کشاورزان در سطح بین المللی انجام می شود.

به گزارش ایانا از سایت agriland ، این پروژه مستند، دارای چند پلت فرم است که وقایع مربوط به ظهور زنان در بخش کشاورزی در سراسر جهان را نشان می دهد که شامل بخش های داستان؛ مقالات شخصی؛ عکاسی؛ و تدوین صوتی ( پادکست ) است.

این پروژه توسط Audra Mulkern ، بانوی عکاس و نویسنده (امریکایی) بنا شده، این طرح ابتکاری برای تغییر دادن روش افراد در کشاورزی و مواد غذایی است. همچنین می تواند مسائل و چالش ها را مربوط به زنان کشاورز ،نشان دهد.

داستان سرایی به عنوان بخشی از پروژه 2017 است، به طوری که گروهی از واشنگتن یک پلت فرم جدید و مجموعه ی داستان سرایی را، تحت نام قصه گوهای FFP ، مطرح کرده اند.

همچنین موضوعات پیشنهاد شده عبارتند از: فشار و کشش زندگی در مزرعه؛ مشکلات در مورد کارهای مزرعه و زندگی خانوادگی؛ آینده کشاورزی؛ تنش های مربوط به امور مالی؛ تبعیض جنسیتی در صنعت کشاورزی؛ کمبود منابع؛ موانع ورود؛ عشق یک کشاورز به زمین و تبدیل شدن به یک شرکت کوچک کشاورزی.

هنگامی که یک پیش نویس تحویل داده می شود،اعضای تیم FFP و نویسنده / ویرایشگر ، دبی وینگارتن، یک کشاورز سابق سبزیجات، با کشاورز در زمینه ویرایش کار می کند.

پس از آن در زمینه شناسایی رسانه هایی که برای آن داستان مناسب هستند، کمک و آموزش بیشتر طی فرآیند ارسال ، ارایه می شود. همچنین می توانید به سایت FFP به نشانی www.femalefarmerproject.org بروید.

ترجمه: فرحناز سپهری

پی نوشت:

1- پروژه به صورت بین المللی، در شبکه خبری هافینگتون پست، و تعدادی از مجلات برجسته، شناخته شده و در نمایشگاه سازمان ملل متحد در نیویورک، برنامه IFAD (صندوق بین المللی توسعه کشاورزی) در رم، FarmAid30 ، TEDxManhattan 2015 شرکت کرده است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید