Iranian Agriculture News Agency

نوبخت در همایش مشترک کانون کشاورزی و کانون ایلات و عشایر حزب اعتدال و توسعه مطرح کرد:

دولت دوازدهم سایر تحریم‌ها را با رای بالای ملت می‌شکند/ افتخار به باقی ماندن اصلاح طلبان بر پیمان خود با دکتر روحانی

دبیر کل حزب اعتدال و توسعه گفت: دولت دوازدهم با تکیه بر آموزه‌های دینی و رهنمودهای مقام معظم رهبری و رای بالای شما ملت به دکتر حسن روحانی، سایر تحریم‌ها را نیز می‌شکند.

دولت دوازدهم سایر تحریم‌ها را با رای بالای ملت می‌شکند/ افتخار به باقی ماندن اصلاح طلبان بر پیمان خود با دکتر روحانی

دبیر کل حزب اعتدال و توسعه گفت: دولت دوازدهم با تکیه بر آموزه‌های دینی و رهنمودهای مقام معظم رهبری و رای بالای شما ملت به دکتر حسن روحانی، سایر تحریم‌ها را نیز می‌شکند.

به گزارش خبرنگار ایانا، محمد باقر نوبخت، سخنگوی دولت یازدهم و دبیر کل حزب اعتدال و توسعه عصر امروز در گردهمایی پرشوری که با همت کشاورزان و روستاییان، ایلات و عشایر، جهادگران و مهندسان برگزار شد، شرکت کرد و به نمایندگی از طرف حسن روحانی نامزد دوازدهمین دوره ریاست جمهوری با جمع حاضر در تالار فرهنگ تهران، سخن گفت.

وی به عنوان دبیر کل حزب اعتدال و توسعه، با ابراز خرسندی از حضور در برنامه‌ای که توسط این حزب برگزار شده است، بیان کرد: حزب اعتدال و توسعه در سال 92، دکتر روحانی را در میان کاندیداهای موجود به عنوان کاندیدای مورد اعتماد خود انتخاب کرد.

نوبخت افزود: این کاندیدا در سال 92 با استقبال خواهران و برادران خود در سایر احزاب و تشکل‌های سیاسی از جمله برادران و خواهران جبهه اصلاحات مواجه شد و این افتخار نصیب حزب اعتدال و توسعه شده است که اصلاح طلبان در سال 96 نیز همچنان بر پیمان خود با دکتر روحانی باقی ماندند و تا سال 1400 خورشیدی، از وی حمایت خواهند کرد.

وی ضمن تقدیر از جبهه بزرگ، واقعی و سیاسی کشور یعنی اصلاحات، از همه اصولگرایان معتدل که واقعیت را دیده و با حزب تدبیر و توسعه همراه شدند نیز قدردانی کرد.

نوبخت در ادامه ضمن تشکر از بدنه زحمت‌کش صدا و سیما از گزینشی عمل کردن رسانه ملی به نفع یک جریان خاص انتقاد کرد.

وی افزود: همه می‌دانیم صدا و سیما یک رسانه فرا ملی و فرا قوه‌ای است که زیر نظر سه قوه فعالیت می‌کند. ناظرین دولت هم در صدا و سیما حضور دارند. رئیس جمهوری هم در تمام عرصه‌هایی که حضور دارد، موظف به اجرای قانون اساسی است، اما برای اینکه وی بتواند به وظایف خود با قدرت عمل کند، نیازمند آرای قوی و حضور گسترده مردم در انتخابات روز جمعه این هفته هستیم.

دبیر کل حزب اعتدال و توسعه بیان کرد: این دولت همان‌طور که با اتکای به آرای شما در 4 سال گذشته با کمک مردان دیپلمات خود در عرصه مذاکرات جهانی حضور یافته و حق شما را در تحریم‌های ظالمانه استیفا کرد، در این دوره نیز برای شکستن دیگر تحریم‌های غیر مرتبط با تحریم های هسته ای، بار دیگر به حضور گسترده شما نیاز دارد.

وی بیان کرد: ما با آموزه‌های دینی و رهنمودهای مقام معظم رهبری و رای بالای شما در ایجاد همبستگی و تشکیل دولت حداکثری، در دور بعد نیز سایر تحریم‌ها را می‌شکنیم.

نوبخت حاضران در تالار فرهنگ را به حضور گسترده و پرشور در انتخابات پیش رو دعوت کرد و افزود: امیدوارم بتوانیم در ساعات کوتاهی از روز جمعه با انسجامی قوی، سرنوشت خود را تعیین کرده و هفته آینده را با دولت دوازدهم و اعتدال آغاز کنیم.

وی گفت: پیشاپیش همه شما را به شرکت در گردهمایی بزرگ هفته آینده دعوت می‌کنیم. این گردهمایی به منظور شکرگزاری به درگاه خداوند برای این پیروزی قریب الوقوع برگزار خواهد شد.

در گردهمایی امروز حامیان دولت تدبیر و توسعه، جمعی از هنرمندان نیز در میان مردم حضور داشتند و حمایت خود را از ادامه سیاست‌های این دولت اعلام کردند./

L-960226-05

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید