Iranian Agriculture News Agency

اسحاقی:

سری جدید برنامه "رویش" از 27 آذرماه

مدیرکل دفتر شبکه دانش و رسانه‌های ترویجی مؤسسه آموزش و ترویج کشاورزی از پخش سری جدید برنامه رویش از شنبه هفته آینده 27 آذرماه خبر داد.

سری جدید برنامه "رویش" از 27 آذرماه

علیرضا اسحاقی مدیرکل دفتر شبکه دانش و رسانه‌های ترویجی معاونت آموزش و ترویج کشاورزی در گفتگو با خبرنگار ایانا از پخش سری جدید برنامه تلویزیونی رویش از شنبه هفته آینده 27 آذرماه خبر داد و گفت: این برنامه با قالب جدید مجله کشاورزی شامل بخش های متنوعی همچون هواشناسی کشاورزی، کشاورزان نمونه، دهکده سلامتی، سخن مردم، بازارهای محلی و بخش اصلی آموزشی و ترویجی به روی آنتن می رود. 

وی با بیان اینکه برنامه رویش از خرداد سال گذشته بر روی آنتن شبکه آموزش رفته است، افزود: این برنامه با مشارکت وزارت جهادکشاورزی و سازمان صدا وسیما تولید و از  شبکه آموزش پخش می شود.

اسحاقی یادآور شد: محتوای برنامه‌ها  توسط 18هسته محتوایی در موضوعات متنوع  کشاورزی از جمله  زراعت، باغبانی، دام، دامپزشکی و سایر بخش های کشاورزی در ستاد ملی رسانه وزارت جهاد کشاورزی هدایت و تولید می شود.

 وی با اشاره به اینکه در ترکیب هسته‌ها، بخش های اجرایی و تخصصی، تحقیقاتی، آموزش و ترویج، بخش های برون وزارتی مرتبط و نخبگان قرار دارند، یادآور شد: این هسته برای تولید محتوای برنامه‌ها، تعیین سوژه ها و میهمانان برنامه تلاش می‌کند.

گفتنی است؛ با نظرسنجی انجام شده از مردم و اعضای ستاد ملی رسانه وزارت جهاد کشاورزی، تصمیم بر ایجاد تغییراتی در ساختار برنامه گرفته شد و این برنامه بنا است به صورت مجله کشاورزی با تنوع در موضوعات و آیتم های برنامه سازی تولید و از شنبه هفته آینده پخش شود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید