Iranian Agriculture News Agency

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد:

گردآوری دانشنامه کشاورزی و محیط زیست با نظارت محققین سازمان تات

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی گفت: دانشنامه کشاورزی و محیط زیست با نظارت محققین سازمان "تات" گردآوری شده است.

گردآوری دانشنامه کشاورزی و محیط زیست با نظارت محققین سازمان تات

به گزارش خبرنگار ایانا، حجت الاسلام و المسلمین حسن ربانی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در مراسم ملی تجلیل از برگزیدگان بخش کشاورزی و منابع طبیعی ضمن تبریک هفته پژوهش و فناوری به اهمیت جایگاه علم، تحقیق و پژوهش اشاره و اظهار کرد: حوزه نمایندگی ولی فقیه کار علمی و پژوهشی را به نام دانشنامه کشاورزی و محیط زیست با نظارت محققین سازمان "تات" گردآوری کرده است که جلد پنجم آن منتشر شده و در آستانه انتشار جلد ششم هستیم.

وی افزود: در ادیان و مذاهب گوناگون به تناسب، به فراگیری علم و دانش تأکید و توصیه شده است اما هیچ دینی همانند اسلام به آموختن علوم گوناگون و یاد دادن آن به دیگران به منظور رواج علم و دانش میان مردم تأکید نکرده است.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به جایگاه علم در قرآن و روایات، بیان کرد: بالاترین جهاد، فراگیری علم است و از آیات قرآن، منزلت و جایگاه برجستهٔ علم به خوبی روشن می‌شود و هیچ مکتبی به اندازهٔ اسلام نسبت به علم تأکید نکرده است.

حجت الاسلام و المسلمین ربانی خطاب به پژوهشگران بخش کشاورزی گفت: چیزی که هرگز فنا نمی‌شود علم است و باید سجده شکر بجا آورید زیرا جایگاه شما نزد خداوند بالا است و جزو برترین ها هستید.

وی یادآور شد: برای تکریم عملی از پژوهشگران منتظر ماندم واکسن رازی کوو پارس وارد زنجیره واکسیناسیون شود تا با تزریق این واکسن تکریم عملی محقق شود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید