Iranian Agriculture News Agency

فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد:

همکاری "بسیج" با وزارت جهاد کشاورزی برای تامین امنیت غذایی کشور

فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت جهاد کشاورزی گفت: این مرکز با 34 پایگاه وابسته، گام بلندی در تحقق امنیت غذایی که تاکید وزیر جهاد کشاورزی است، برداشته است.

همکاری "بسیج" با وزارت جهاد کشاورزی برای تامین امنیت غذایی کشور

به گزارش خبرنگار ایانا، محسن فرجی فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت جهاد کشاورزی در گردهمایی بزرگ بسیجیان وزارت جهاد کشاورزی که به مناسبت هفته بسیج و با شعار «بسیج، پشتیبانی از تولید،‌ امنیت غذایی» در سالن خوشه وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد، اظهار کرد: بسیج در 5 آذر سال 58 به دستور امام خمینی(ره) آغاز به کار کرد و با گذشت 42 سال همواره در تمام معضلات و مشکلات کشور که نیاز به نیرو وجود داشته است به میدان آمده و سربلند بوده است.

وی افزود: در جهاد سازندگی 3100 شهید، 8 هزار و 900 جانباز و هزارن آزاده و رزمنده داریم که از مکتب امام خمینی (ره) پیروی و الگوبرداری کردند.

فرجی گفت: مرکز مقاومت بسیج وزارت جهاد کشاورزی با 34 پایگاه وابسته، گام بلندی در تحقق امنیت غذایی که تاکید وزیر جهاد کشاورزی است، برداشته است،‌ همچنین تشکیل 29 کارگروه تخصصی در مراکز و پایگاه‌ها در بخش های کشاورزی، دامپروری و شیلات، راه اندازی قرارگاه جهادی حیدریون برای کمک رسانی به روستاها و مناطق محروم در 90 درصد از استان های کشور، توزیع بسته های کمک های مومنانه با همکاری دفتر نمایندگی ولی فقیه در وزارتخانه، ساخت واحدهای مسکونی برای خانواده های عضو کمیته امداد که در سیل 98 در استان های مختلف دچار خسارت شدند و حضور در مناطق زلزله در استان های مختلف از اقدامات بسیج وزارت جهاد کشاورزی بوده است.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به حضور بسیج در قرارگاه امنیت غذایی کشور عنوان کرد: رصد قیمت مرغ و تخم مرغ به صورت روزانه و گزارش به قرارگاه امنیت غذایی از وظایف بسیج در این قرارگاه است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید