Iranian Agriculture News Agency

فراخوان:

گنگره گیاهان دارویی؛ مکانیزاسیون و فرآوری برگزار می شود

گنگره «گیاهان دارویی؛ مکانیزاسیون و فرآوری» از تاریخ 2 الی 4 اسفند ماه سال جاری با مشارکت انجمن گیاهان دارویی و مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره) در شهر علم و فناوری، کرج برگزار خواهد شد.

گنگره گیاهان دارویی؛ مکانیزاسیون و فرآوری برگزار می شود

به گزارش خبرنگار ایانا، کنگره بین المللی «گیاهان دارویی؛ مکانیزاسیون و فرآوری» با هدف توسعه و افزایش ضریب نفوذ فناوری های نوین و هم‌‌افزایی دانش تولید کنندگان، پژوهشگران و صنعت‌گران حوزه مکانیزاسیون تولید و فرآوری گیاهان دارویی و نیز انتشار یافته‌‌های نو و بدیع در این زمینه، از تاریخ 2 الی 4 اسفند ماه سال جاری با مشارکت انجمن گیاهان دارویی و مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره) در شهر علم و فناوری، کرج برگزار خواهد شد.

این محفل علمی فرصتی مناسب برای حضور، اندیشه‌ورزی، تدوین سیاست و برنامه­ریزی صاحبنظران علمی و اجرایی مکانیزاسیون، ماشین های کشاورزی و گیاهان دارویی و متخصصین صاحب نظر در حوزه مرتبط با ترویج، آموزش، اقتصاد و توسعه پایدار صنعت گیاهان دارویی و تقویت شبکه­سازی استادان، صاحبنظران، پژوهشگران، دانشجویان، مدیران و کارشناسان این حوزه بوده و راهنمای تداوم مسیر توسعه علوم گیاهان دارویی و مکانیزاسیون این حوزه و غلبه بر چالش‌های پیش‌روی این صنعت در پاسخگویی به نیازهای رو به تغییر جامعه کشاورزی خواهد بود.

آشنایی و ارتباط استادان، پژوهشگران، صنعت‌گران، مدیران، کشاورزان پیشرو، تولیدکنندگان و علاقه‌‌مندان این حوزه با آخرین دستاوردها و راهبردهای توسعه فناورانه گیاهان دارویی، بررسی چالش‌‌های علمی، کاربردی و اجرایی مکانیزه کردن و بکارگیری ماشین در فرآیند تولید و فرآوری گیاهان دارویی، از جمله اهداف برگزاری این کنگره است.

محورهای اصلی کنگره عبارتند از:

  • خاک ورزی، کاشت، داشت و برداشت گیاهان دارویی
  • فرآوری گیاهان دارویی و مکانیزاسیون
  • فناوری های نوآورانه در صنعت گیاهان دارویی
  • آموزش و کارآفرینی در صنعت گیاهان دارویی
  • اقتصاد و تجارت گیاهان دارویی

  کمیته علمی کنگره از استادان، دانشجویان و صنعت‌گران دعوت بعمل می‌آورد با ارسال مقاله‌ و حضور و مشارکت فعال در این کنگره علمی بین المللی شرکت کنند. در ضمن از کلیه پژوهشگران دعوت می‌شود مقاله‌های خود را که حاوی آخرین نتایج تحقیقات علمی در یکی از محورهای کنگره یا سایر زمینه‌‌های مرتبط است، به دبیرخانه کنگره ارسال کنند.

به مقاله‌های پذیرفته شده پس از ثبت‌نام در کنگره گواهی پذیرش اعطا می‌شود و مقاله های برتر در مجلات علمی-پژوهشی داخلی منتشر خواهد شد.

آخرین مهلت ارسال مقاله‌ها: 1400/10/5

اعلام نتایج داوری فراخوان پائیزه: 1400/10/20

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید