Iranian Agriculture News Agency

"رضازاده" در نشست با خبرنگاران خبرگزاری‌ها:

رسانه، اهرم قدرت و تولید سرمایه اجتماعی کشور است

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی گفت: رسانه اهرم قدرت و تولید سرمایه اجتماعی کشور بوده و در دستیابی به اقتدار غذایی و امنیت ملی کشور موثر است.

رسانه، اهرم قدرت و تولید سرمایه اجتماعی کشور است

به گزارش خبرنگار ایانا، علیرضا رضازاده مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی در نشست صمیمانه با خبرنگاران خبرگزاری‌های پرمخاطب که امروز در سالن توسعه وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد، اظهار کرد: نقد وظیفه خبرنگار است و خبرنگار کشاورزی باید مسئولان را در رسیدن به هدف امنیت غذایی در کشور یاری کند.

وی از خبرنگاران خواست: مشکلات بخش روابط عمومی و ضعف ها را به ما اطلاع دهید تا بتوانیم این ضعف ها را پیگیری و رفع کنیم.

رضازاده با تاکید بر این که ما شروع و پایان تاریخ در وزارت جهاد کشاورزی نیستیم و نمی توانیم اقدامات دوره قبل را قضاوت کنیم، عنوان کرد: اقدامات خوبی در اوج تحریم در دولت قبل انجام شده و بخش کشاورزی رشد مثبت داشته است که ما قدردان زحماتشان هستیم.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی ادامه داد: وزارت جهاد کشاورزی نهاد سیاسی نیست و باید به این موضوع آگاهی داشته باشیم که خبر یا گزارش ما بر روی محصولات و کالاهای اساسی موثر است بنابراین باید مراقب ایجاد تنش در کشور باشیم و نگاه سیاسی خود را به سفره مردم گره نزنیم.

مشاور وزیر جهاد کشاورزی تاکید کرد: با توجه به شرایط اقتصادی کشور، هر اقدامی که موجب کاهش قیمت اقلام اساسی سفره مردم و بهبود معیشت آنان شود، لازم است برجسته شود.

وی خاطرنشان کرد: رسانه اهرم قدرت و تولید سرمایه اجتماعی کشور بوده و در دستیابی به اقتدار غذایی بر امنیت ملی کشور موثر است.

وی افزود: پایداری تولید خط قرمز دولت است و با پایداری تولید، تامین اقلام مورد نیاز مردم و تعیین قیمت منصفانه برای مصرف کننده امکان پذیر است، بنابراین گزارش انتقادی بنویسید اما با سفره مردم بازی نکنید.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید