Iranian Agriculture News Agency

صبح امروز انجام شد؛

بازدید نماینده ولی فقیه از موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی

حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن ربانی نماینده محترم ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی به همراه مدیرکل و مشاور عالی برنامه ریزی و ارزیابی حوزه نمایندگی ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی، ضمن شرکت در جلسه با شورای مدیران از بخش های مختلف موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی بازدید کرد.

بازدید نماینده ولی فقیه از موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی

به گزارش ایانا و به نقل از حوزه نمایندگی ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی، صبح امروز شنبه ۱۷ مهرماه، حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن ربانی به همراه حجت الاسلام رحمانی مهر و دکتر یاسی در جلسه شورای مدیران موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی شرکت کردند.

در این جلسه که با حضور دکتر علی اسحاقی رئیس موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی و تعدادی از معاونین و مشاورین این موسسه برگزار شد. در ابتدای جلسه دکتر اسحاقی با ارائه گزارش کاملی از فعالیت های اخیر این موسسه خواستار حمایت دولت از تولیدات داخل و واکسن کووپارس شد.

در ادامه جلسه شورای مدیران موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی مدیر تحقیق و توسعه R&D سیدرضا بنی هاشمی به ارائه گزارشی از مراحل ساخت واکسن کرونا رازی پرداخت و خواستار حمایت از آن شد.

حجت الاسلام و المسلمین ربانی نماینده محترم ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در ادامه از بخش های مختلف موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی بازدید کرد و دقایقی با مسئولین بخش های مختلف به گفتگو نشست و در جریان فعالیت آنها قرار گرفت.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی ضمن تقدیر و تشکر از تلاش علمی و فعالیت جهادی کارکنان موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی به حدیثی از حضرت علی علیه السلام اشاره کرد و اظهار داشت؛ عَنْ عَلِیٍّ (علیه السلام) نِعْمَتَانِ مَکْفُورَتَانِ الْأَمْنُ وَ الْعَافِیَةُ؛ امام علی (علیه السلام) فرمودند: دو نعمت است که شکر آنها گزارده نمی شود: امنیّت و سلامتی.

وی افزود: طبق حدیث فوق نعمت سلامتی مجهول مانده است ولی این مجموعه برای سلامت مردم تلاش می‌کند و باید قدردان آنها باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین ربانی در پایان به قدمت تاریخی موسسه رازی اشاره کرد و اظهار داشت: موسسه رازی مجموعه ای با یک قرن قدمت و فعالیت تحقیقاتی گسترده است که با تمام محرومیت ها توانست خوش بدرخشد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید