Iranian Agriculture News Agency

دو انتصاب از بدنه وزارت جهاد کشاورزی

وزیر جهاد کشاورزی در احکامی جداگانه مهندس "علیرضا مهاجر" را به عنوان سرپرست معاونت امور زراعت و مهندس "حسین دماوندی نژاد" را به عنوان سرپرست معاونت امور تولیدات دامی منصوب کرد.

دو انتصاب از بدنه وزارت جهاد کشاورزی

به گزارش ایانا، دکتر ساداتی نژاد با انتخاب و انتصاب مدیران باسابقه درخشان علمی و اجرایی و از بدنه وزارت جهاد کشاورزی تلاش کرده است تا از تجربیات ارزنده این مدیران برای اعتلای کشاورزی کشور بهره ببرد تا با رفع نارسایی های موجود، بتواند زمینه پیشرفت بخش کشاورزی را فراهم آورد.

انتصاب مهندس مهاجر، مشاور وزیر و مجری پیشین طرح دانه های روغنی با سابقه ای طولانی و آگاهی از مسائل حوزه های علمی و عملیاتی تولید محصولات زراعی و نقشی موثر در افزایش ضریب خوداتکایی کشور در تولید دانه های روغنی بی تردید می تواند در رفع مشکلات حوزه زراعت کشور از جمله اجرای الگوی کشت و کشاورزی قراردادی موثر باشد.

همچنین، انتخاب مهندس دماوندی نژاد با کوله باری از تجربه در مناصب قائم مقامی معاونت تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی، عضویت در هیئت مدیره شرکت پشتیبانی امور دام کشور و همچنین قائم مقامی شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر می تواند با مشارکت فعالان صنعت دامپروری به بهبود وضعیت تولید و بازار محصولات پروتئینی و لبنی کمک کند.

با این انتصابات، امید می رود زمینه تحقق برنامه های اعلامی وزیر جهاد کشاورزی به مجلس شورای اسلامی فراهم شود و آغازی برای ایجاد تحول در بخش کشاورزی در دولت سیزدهم باشد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید