Iranian Agriculture News Agency

مویدی مطرح کرد:

برنامه زمان‌بندی سخنرانی‌های علمی، آموزشی و ترویجی فروردین و اردیبهشت 1400

رئیس موسسه آموزش و ترویج کشاورزی از برنامه زمان‌بندی سخنرانی‌های علمی، آموزشی و ترویجی فروردین و اردیبهشت 1400 خبر داد.

برنامه زمان‌بندی سخنرانی‌های علمی، آموزشی و ترویجی فروردین و اردیبهشت 1400

به گزارش خبرنگار ایانا، علی اکبر مویدی رئیس موسسه آموزش و ترویج کشاورزی اظهار کرد: استفاده از روش‌های متنوع و نوین آموزش از راه دور با بهره‌گیری از فضای مجازی و ترویج یافته‌ها و دستورالعمل‌های به‌هنگام در سال گذشته، نقش مهمی در فرآیند تولید پاسخگویی به سوالات و ابهامات جامعه هدف ایفا کرده است.

وی افزود: برگزاری سلسله سخنرانی‌های علمی، آموزشی و ترویجی که توسط پژوهشگر مروجان ارشد، محققان، مدرسان و کارشناسان با تجربه و متبحر سازمان از زمستان سال ۹۸ شروع شده و کماکان ادامه دارد، با استقبال گسترده مخاطبان همراه بوده است.

مویدی تصریح کرد: تناسب زمانی و تطابق محتوای ارائه شده با نیازهای آموزشی بخش کشاورزی و منابع طبیعی، ماهیت و کیفیت مطالب و پشتوانه علمی و فنی از جمله دلایل مهم رضایت مخاطبان است.

رئیس موسسه آموزش و ترویج کشاورزی خاطرنشان کرد: با هدف عملیاتی کردن منویات مقام معظم رهبری در نامگذاری سال جاری به «تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی‌ها» و در استمرار این فرایند، عناوین و برنامه زمان‌بندی سلسله سخنرانی‌های وبیناری در فروردین و اردیبهشت برای استحضار و اطلاع‌رسانی عموم ارسال شده است.

گفتنی است، برنامه‌های آموزشی ترویجی شبکه دانش کشاورزی در بستر مجازی از تاریخ شنبه 1400/01/21 در تمامی روزهای هفته (شنبه تا چهارشنبه) در ۳ نوبت برگزار و با آدرس www.shak.iate.ir آیکون شبکه دانش کشاورزی (سخنرانی‌های علمی ترویجی) قابل دسترسی خواهد بود و این دوره ها رایگان و استفاده از آن برای عموم آزاد است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید