Iranian Agriculture News Agency

در نامه‌ای به مقام معظم رهبری مطرح شد:

اهتمام وزارت جهاد کشاورزی برای تحقق شعار «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها»

وزیر جهاد کشاورزی و نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در نامه ای خطاب به رهبر معظم انقلاب اظهار کردند: وزارت جهاد کشاورزی که مسئولیت تولید اقلام معیشتی مردم را بر عهده دارد به ندای خیرخواهانه و روشنگرانه رهبر فرزانه لبیک می گوید و با کمک همه متخصصان و دانشمندان این عرصه و به همراه کشاورزان و تولیدکنندگان باغیرت اقلام معیشتی، در پشتیبانی ها و مانع زدایی ها، جهش تولید را در همه بخش ها به مدد الهی تحقق می بخشد.

اهتمام وزارت جهاد کشاورزی برای تحقق شعار «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها»

به گزارش ایانا، متن پیام دکتر کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی و حجت الاسلام و المسلمین سیدرضا تقوی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی به این شرح است:

حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای رهبر معظم انقلاب (دامت برکاته)

سلام علیکم

پس از عرض ارادت، اعیاد شعبانیه و آغاز سال جدید را به جنابعالی تبریک و تهنیت عرض می کنیم. سال 1400 از طرف آن رهبر حکیم و فرزانه سال "تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها" نامگذاری شده است؛ نامی که می تواند تحولی همه جانبه را در بخش های مختلف و در نهایت در زندگی مردم ایجاد نماید. این نامگذاری ها که در آغاز هر سال از طرف رهبری معظم انجام می شود به منزله راهبرد کلانی است که جهت و سمت و سوی حرکت کشور را در صحنه های عملیاتی هماهنگ می سازد و دستگاه های عمل کننده باید هدایت ها و رهنمودهای رهبری عزیز را در لحظه آغازین سال جدید و عید نوروز، عیدی ارزشمند و هدیه ای گرانسنگ بدانند و از فرصت عیدانه نهایت استفاده را بکنند.

وزارت جهاد کشاورزی که مسئولیت تولید اقلام معیشتی مردم را بر عهده دارد به ندای خیرخواهانه و روشنگرانه رهبر فرزانه لبیک می گوید و با کمک همه متخصصان و دانشمندان این عرصه و به همراه کشاورزان و تولیدکنندگان باغیرت اقلام معیشتی، در پشتیبانی ها و مانع زدایی ها، جهش تولید را در همه بخش ها به مدد الهی تحقق می بخشد و در مقابله با تحریم های ظالمانه مستکبران جهان، گام های موثری برخواهد داشت.

سلامتی و توفیقات حضرت مستطابعالی را در پناه الطاف الهی و دعای حضرت بقیه الله (عج) از درگاه ایزد منان خواهانیم.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید