Iranian Agriculture News Agency

برومندی در گفتگو با ایانا تاکید کرد:

ورود جدی اتحادیه‌ها و تعاونی‌های روستایی برای توزیع کالا در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان

معاون وزیر و سخنگوی وزارت جهاد کشاورزی گفت: بنا به دستور وزیر جهاد کشاورزی، اتحادیه‌ها و تعاونی‌های سازمان تعاون روستایی نسبت به عرضه و توزیع کالا در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان ورود جدی خواهند کرد.

ورود جدی اتحادیه‌ها و تعاونی‌های روستایی برای توزیع کالا در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان

محمدمهدی برومندی معاون وزیر و سخنگوی وزارت جهاد کشاورزی در گفتگو با خبرنگار ایانا با تاکید بر اینکه براساس مستندات تایید شده آماری، در هیچ محصول کشاورزی از جمله گوشت و مرغ و میو‌ها کمبودی وجود ندارد، گفت: به اندازه کافی و مازاد بر نیاز کشور کالا در انبارها و سردخانه های کشور موجود است.

وی افزود: افزایش قیمت این محصولات ناشی از کمبود عرضه نیست و این افزایش قیمت به دلیل وجود واسطه ها و مطالبه سودخواهی بیش از سهم خدماتی آنها در بازار است.

برومندی با تاکید بر اینکه با وجود دلال ها، شبکه توزیع کالا از کارایی لازم برخوردار نیست، یادآور شد:  در این رابطه وزارت جهاد کشاورزی در راستای اجرای مصوبات ستاد تنظیم بازار کالا اعلام آمادگی می کند تا در جهت همکاری و کمک به همکاران مسئول در وزارت صمت همکاری کند.

وی تصریح کرد:  همکاری و کمک به همکاران مسئول در وزارت صمت از جمله حضور اتحادیه ها و تعاونی ها برای عرضه مستقیم محصولات کشاورزی از جمله مرغ، گوشت و میوه ها برای تامین نیاز شب عید مردم عزیز کشورمان با قیمت مناسب نهایت تلاش و ظرفیت خود را به کار گیرد.

برومندی در پایان یادآور شد: به همین دلیل و بنا به دستور وزیر جهاد کشاورزی، اتحادیه ها و تعاونی های سازمان تعاون روستایی نسبت به عرضه و توزیع کالا در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان ورود جدی خواهند کرد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید