Iranian Agriculture News Agency

با هدف معرفی آثار منتخب؛

دهمین جشنواره دوسالانه رسانه‌های کشاورزی آغاز به کار کرد

دهمین جشنواره دوسالانه رسانه‌های کشاورزی (یادواره شهید آوینی) از امروز 18 اسفندماه به مدت سه روز آغاز به کار کرد.

دهمین جشنواره دوسالانه رسانه‌های کشاورزی آغاز به کار کرد

به گزارش خبرنگار ایانا؛ علی اکبر مویدی رییس موسسه آموزش و ترویج کشاورزی در افتتاحیه دهمین جشنواره دوسالانه رسانه‌های کشاورزی، گفت: بخش کشاورزی در تامین امنیت غذایی کشور با بیش از ۴ میلیون بهره‌بردار و بالغ بر 124 میلیون تن محصولات کشاورزی چاره ای جز ورود جدی به مباحث رسانه ای و آموزشی ترویجی در بخش های مختلف کشاورزی و منابع طبیعی ندارد.

وی ادامه داد: این مراسم طی سه روز از 18تا20 اسفند سال جاری برگزار و پخش  آثار آن از استودیو کشاورز انجام می شود و همگان می‌توانند با رای خود برترین آثار را انتخاب کنند. همچنین  اختتامیه این جشنواره به صورت زنده از شبکه آموزش از برنامه رویش پخش خواهد شد.

مویدی تصریح کرد: سال 99 که مزین به شعار جهش اقتصادی بود روزهای پایانی خود را می‌گذراند و ما در روزهای واپسین سال مفتخر به برگزاری دهمین جشنواره رسانه‌های کشاورزی یادواره شهید آوینی هستیم؛ در این دوره کوشیدیم به یمن تحولات بسیار گسترده و تعدد و تنوع رسانه‌ای و گشوده شدن فضای جدید در فن‌آوری‌های اطلاعات و ارتباطات حوزه‌های جدیدی را در برنامه‌های جشنواره بگشاییم.

وی بابیان اینکه برای نخستین بار پای حوزه‌های جدیدی نظیر خبرنگاران افتخاری و فیلم‌های کوتاه ترویجی (2 دقیقه‌ای) به جمع موضوعات پیشین بازشده است، یادآور شد: رشد قابل‌توجه آثار ارسالی در مقایسه با جشنواره‌های قبلی نشان از جایگاه این جشنواره در بین هنرمندان و پژوهشگران عزیز دارد که این امر ما را برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر آن ترغیب کند.

رییس موسسه آموزش و ترویج کشاورزی ادامه داد: در جشنواره امسال بیش از 2146 اثر در بیش از 12 حوزه گوناگون شامل برنامه تلویزیونی استانی و ملی، برنامه رادیویی استانی و ملی، فیلم‌نامه، پویانمایی، نشریه، بروشور، پوستر و بخش ویژه دانه‌های روغنی، همچنین عکس و فیلم کوتاه ترویجی (2 دقیقه‌ای) بود که از این مجموعه 41 اثر به بخش داوری جشنواره راه یافت.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید