Iranian Agriculture News Agency

با حضور نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی بررسی شد:

نقش اتحادیه های تولیدی بخش کشاورزی در اقتصاد مقاومتی

پنجمین جلسه تخصصی حوزه نمایندگی ولی فقیه با موضوع نقش اتحادیه های تولیدی بخش کشاورزی در اقتصاد مقاومتی بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب برگزار شد.

نقش اتحادیه های تولیدی بخش کشاورزی در اقتصاد مقاومتی

به گزارش خبرنگار ایانا؛ حجت الاسلام و المسلمین سید رضا تقوی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در حاشیه برگزاری پنجمین جلسه تخصصی حوزه نمایندگی ولی فقیه که با موضوع نقش اتحادیه های تولیدی بخش کشاورزی در اقتصاد مقاومتی بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب برگزار شد، گفت: یکی از سازمان های بسیار موثر که در سطح کشور در حال فعالیت است و نقش جدی در تولید و توزیع ایفا می کند، سازمان تعاون روستایی است.

به گفته نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی، تعاونی ها در قانون اساسی ما جایگاه مهمی دارند و «تعاون» در تفکر دینی و معرفتی نیز یک مسئله بسیار مهمی به شمار می رود و ما باید به فرهنگ تعاون بپردازیم و جامعه را با این فرهنگ بیشتر آشنا کنیم.

وی با تاکید بر اینکه سازمان و تشکیلاتی که عملاً بحث های تعاونی رو دنبال می کند، سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران است، یادآور شد: آیه «وَ تَعاوَنُوا عَلَى الْبِرِّ وَ التَّقْوى‌» به صورت کامل در سازمان تعاون روستایی اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: برگزاری این جلسه در حقیقت یک نوع همایشی برای شنیدن نظرات بر محور بیانیه گام دوم انقلاب بود که توسط مقام معظم رهبری در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی صادر شده است.

نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه سعی شده تا در سال جهش تولید به نقش تعاونی ها در جهش تولید بپردازیم، تصریح کرد: همچنین به جایگاه تعاونی ها در بیانیه گام دوم انقلاب نیز پرداخته شد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید