Iranian Agriculture News Agency

پوستر وبینار همایش گام دوم انقلاب، تعاونی ها، کارآفرینی و اقتصاد مقاومتی رونمایی شد

از پوستر وبینار همایش گام دوم انقلاب، تعاونی ها، کارآفرینی و اقتصاد مقاومتی در سازمان مرکزی تعاون روستایی رونمایی شد.

 پوستر وبینار همایش گام دوم انقلاب، تعاونی ها، کارآفرینی و اقتصاد مقاومتی رونمایی شد

به گزارش ایانا به نقل از سازمان مرکزی تعاون روستایی، روز چهارشنبه دهم دی ماه در دومین روز از دهه بصیرت مراسم ویژه ای به یادبود مجاهد نستوه و شهید راه آرمان های انقلاب اسلامی در این سازمان برگزار شد.
در این مراسم پس از برگزاری محفل قرآنی و برنامه تواشیح و اقامه نماز ظهر و عصر حجت الاسلام و المسلمین تقوی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی ضمن گرامیداشت نهم دی ماه روز پیروزی بصیرت اسلامی و انقلابی بر فتنه بیگانگان و ارج نهادن بر مقام و منزلت حضرت زهرا (س) به سالگرد شهادت سردار سرافراز اسلام و امت اسلامی و فرمانده جبهه مقاومت سردار حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: با توجه به خدمات فراوان مجموعه جهاد کشاورزی، این وزارتخانه که می توان از آن با عنوان وزارت معیشت و سلامت کشور نام برد متاسفانه آن گونه که باید خدمات و فعالیت های این مجموعه برای مردم شناخته شده نیست.

وی ادامه داد: خوشبختانه علیرغم تحریم های ظالمانه غرب و جهان استکبار در حوزه محصولاتی که اولی و مسئولیت آن با وزارت جهاد کشاورزی است هیچ کمبودی حس نکردیم.
نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در ادامه ضمن تاکید بر اهمیت فراوان فعالیت ها و دستاوردهای سازمان مرکزی تعاون روستایی در سطح روستاها، تاکید کرد: بحث تعاون باید سرلوحه تمام امور کشور باشد.

وی در پایان ضمن برشمردن ویژگی های اصلی و شاخص سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی از ایشان به عنوان استراتژیستی بی همتا با روحیه و عمل انقلابی و ولایت مداری مثال زدنی و سرشار از شوق شهادت یاد کرد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید