Iranian Agriculture News Agency

شاهمرادیان:

مراسم بزرگداشت اولین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی 10 دی در وزارت جهاد کشاورزی برگزار می‌شود

معاون امور فرهنگی و آموزشی حوزه نمایندگی ولی‌فقیه وزارت جهاد کشاورزی گفت: مراسم بزرگداشت اولین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی روز چهارشنبه 10 دی‌ماه در وزارت جهاد کشاورزی برگزار خواهد شد.

مراسم بزرگداشت اولین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی 10 دی در وزارت جهاد کشاورزی برگزار می‌شود

روح‌الله شاهمرادیان معاون امور فرهنگی و آموزشی حوزه نمایندگی ولی‌فقیه وزارت جهاد کشاورزی در گفتگو با خبرنگار ایانا درباره برنامه‌های اجرایی در «ستاد بزرگداشت اولین سالگرد شهادت سردار دل‌ها در وزارت جهاد کشاورزی»، گفت: در آستانه اولین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی هستیم و به همین منظور مراسم بزرگداشت سردار دل‌ها در سالن خوشه وزارت جهاد کشاورزی روز چهارشنبه 10 دی‌ماه برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در این مراسم نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی سخنرانی می‌کند؛ همچنین خاطراتی از سردار حاج قاسم سلیمانی در جنگ سوریه ایراد می‌شود.

به گفته شاه‌مرادیان، پیشنهادشده این برنامه همزمان در سازمان‌های جهاد کشاورزی استان‌های سراسر کشور به‌صورت وبیار و یا تلویزیون اینترنتی با همکاری اداره پشتیبانی وزارت جهاد کشاورزی پخش شود.

وی با اشاره به اینکه رونمایی از تابلوهای ساختمان‌های وزارت جهاد کشاورزی بانام شهدا به‌صورت نمادین نیز در مراسم بزرگداشت اولین سالگرد شهادت سردار دل‌ها در وزارت جهاد کشاورزی انجام می‌شود، گفت: تجلیل از شهدای ترور و مدافعین حرم وزارت جهاد کشاورزی نیز در حاشیه این بزرگداشت انجام خواهد شد.

شاه‌مرادیان با اشاره به هماهنگی با موسسه آموزش و ترویج کشاورزی برای پخش مراسم توسط تلویزیون اینترنتی استودیو کشاورز، یادآور شد: شعار این مراسم نیز «روز مقاومت، امنیت غذایی و اقتصاد مقاومتی» نام‌گذاری شده است.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه عکس و پوستر در راستای بزرگداشت شهادت حاج قاسم سلیمانی، یادآور شد: این نمایشگاه با همکاری معاونت فرهنگی و آموزشی حوزه نمایندگی ولی‌فقیه و با همکاری بسیج وزارت جهاد کشاورزی برگزار می‌شود.

به گفته شاه مرادیان؛ طراحی پوستر و المان این شهید والامقام نیز در حال پیگیری برای اجرا است.

وی به برگزاری مسابقه مجازی دل نوشته برای سردار دل‌ها نیز اشاره کرد و گفت: با فراخوان دل نوشته‌هایی که توسط همکاران و خانواده‌هایشان در وزارت جهاد کشاورزی نوشته‌ شده جمع‌آوری می‌شود و بهترین‌ها موردتقدیر و تجلیل قرار می‌گیرند.

وی در پایان گفت: این بزرگداشت با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی انجام می‌شود به‌طوری‌که بر روی صندلی‌ها عکس‌های شهدا قرار می‌گیرد.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید