Iranian Agriculture News Agency

وبینار سراسری مدیران روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد

نشست سراسری مدیران روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی به صورت ویدئو کنفرانس در سالن نعمتی‌جم این وزارت‌خانه برگزار شد.

وبینار سراسری مدیران روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد

به گزارش خبرنگار ایانا، در این نشست، علیمراد سرافرازی رئیس مرکز روابط عمومی و امور بین الملل وزارت جهاد کشاورزی تصریح کرد: با تعامل با رسانه ها، گام‌های موثری به منظور انعکاس اقدامات وزارت جهاد کشاورزی برای مردم باید برداشته شود.

وی با اشاره به اهمیت فعالیت در شبکه های مجازی تصریح کرد: پایش رویدادها و حضور پر رنگ در شبکه‌های اجتماعی برای اطلاع رسانی و پاسخگویی به مسائل و شبهات ضروری بوده و لازم است در قالب تولیدات چندرسانه‌ای، خبرهای خوب و انتقادی بخش کشاورزی در حوزه‌های استانی تهیه و اطلاع رسانی و به مرکز ارسال شود.

سرافرازی افزود: تشکیل شورای مناطق روابط عمومی استان‌ها به منظور تبادل نظر درباره مسائل مشترک در دستور کار قرار دارد و با رعایت پروتکل های بهداشتی این جلسات برگزار خواهد شد.

رئیس مرکز روابط عمومی و امور بین الملل وزارت جهاد کشاورزی با تاکید بر لزوم اجرای طرح "خبرهای خوب بخش کشاورزی" گفت: در تمام استان‌ها اخبار خوب در زیر بخش‌هلی مختلف بخش کشاورزی وجود دارد که اخبار آن باید با عنوان "خبرهای خوب بخش کشاورزی" تهیه و منعکس شود.

وی ادامه داد: لازم است، جلسات مشترک با روابط عمومی سایر دستگاه‌ها برگزار شده و تعاملات بین بخشی گسترش یابد.

سرافرازی در رابطه با لزوم برنامه ریزی برای ایام دهه فجر خاطرنشان کرد: لازم است، ستاد برگزاری مراسم بزرگداشت دهه فجر با مسئولیت روسای روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی در هر استان تشکیل شود و اسامی روزها متناسب با شرایط روز نظیر نوآوری‌ها در حوزه تولیدات گیاهی دامی و آبزیان، جایگاه بخش خصوصی در اقتصاد کشاورزی، صادرات و تجارت محصولات کشاورزی، نقش آموزش و ترویج و تحولات آن در توسعه بخش کشاورزی، نقش استارت آپ ها در بخش کشاورزی، جایگاه بین المللی بخش کشاورزی و... تعیین و متناسب با آن اقدامات ارتباطی و اطلاع رسانی انجام شود.

وی تاکید کرد: استان‌ها در پایان هر هفته دست‌آوردهای استانی و شهرستانی خود را در قالب کلیپ 10 دقیقه‌ای برای  مرکز ارسال کنند تا بتوانیم  این اخبار را به صورت ملی اطلاع رسانی کنیم. 

در این نشست، تعدادی از مدیران روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان‌ها، مسائل و مشکلات حوزه مسئولیت خود را تشریح کردند.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید