Iranian Agriculture News Agency

دعوت معاونت علمی و فناوری و وزات جهاد کشاورزی؛

فراخوان شرکت‌های دانش بنیان برای ارتقای امنیت غذایی کشور

با توجه به اهمیت ارتقای امنیت غذایی کشور، ستاد توسعه زیست‌فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با همکاری وزارت جهاد کشاورزی اقدام به انتشار فراخوانی برای جلب طرح‌های فناورانه کرده است.

فراخوان شرکت‌های دانش بنیان برای ارتقای امنیت غذایی کشور

به گزارش ایانا، همه شرکت‌های دانش‌بنیان، فناور و خلاق دعوتند تا در این چالش شرکت کنند و طرح‌ها و ایده های خلاقانه خود برای ارتقای امنیت غذایی کشور که یکی از مهم‌ترین چالش‌های آینده همه کشورها است، ارسال کنند.

در این فراخوان طرح‌هایی در حوزه «کسب دانش فنی سالم‌سازی و تولید هسته‎های اولیه ارقام بومی و ارقام و پایه های تجاری جدید»، «ایجاد باغ‎های الگویی از نهال‎های پایه‎ رویشی و نهال‌های گواهی شده از ارقام تجاری»، «تولید انبوه نهال‎های پیوندی گواهی شده پایه بذری مرکبات»، «تولید انبوه نهال‎های گواهی شده از ارقام تجاری باغی»، «ایجاد شرکت‎های توانمند برای مدیریت زنجیره تولید، توزیع و مصرف» و «تولید کیت‎های تشخیصی برای تسهیل ارزیابی اصالت و سلامت نهال» مورد بررسی قرار می‌گیرد.

ستاد توسعه زیست‌فناوری معاونت علمی و فنوری ریاست جمهوری از ابتدا تا آخرین روز آبان‌ماه سال جاری آماده دریافت این طرح‌ها است. طرح‌های ارائه شده باید سه شرط «تولید بار اول»، «توسعه مقیاس» و «توسعه بازار محصولات در حوزه‌ نهال سالم و گواهی شده» را دارا باشند.

علاقه‌مندان طرح‌های پیشنهادی خود را به آدرس پست الکترونیکی bioproducts@biodc.isti.ir ارسال کنند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید