Iranian Agriculture News Agency

وزیر جهاد کشاورزی:

اتحادیه‌های روستایی و عشایری در توسعه کشاورزی قراردادی مشارکت کنند

وزیر جهاد کشاورزی بر لزوم توسعه کشاورزی قراردادی با مشارکت اتحادیه ها و تعاونی های کشاورزی، روستایی و عشایری کشور تاکید کرد.

اتحادیه‌های روستایی و عشایری در توسعه کشاورزی قراردادی مشارکت کنند

به گزارش ایانا، کاظم خاوازی در نشست با مدیران اتحادیه ها، تعاونی ها و تشکل های کشاورزی و روستایی و عشایری، تحقق کشاورزی قراردادی را راهکار رفع مشکلات تولید و بازار محصولات کشاورزی عنوان کرد و افزود: مشارکت اتحادیه ها و تعاونی های کشاورزی، روستایی و عشایری در توسعه کشاورزی قراردادی در کشور ضروری است.

وی تصریح کرد: وزارت جهاد کشاورزی از همکاری اتحادیه ها، تعاونی ها و تشکل های بخش کشاورزی در موضوعات رفع موانع تولید و تامین و توزیع نهاده های مورد نیاز بخش کشاورزی استقبال می کند.

خاوازی با اشاره به تاکید رئیس جمهوری بر آماده سازی بسته سیاستگذاری صادرات بخش کشاورزی، خواستار مشارکت اتحادیه ها و تشکل های بخش کشاورزی برای تحقق این امر شد.

وی با اشاره به ضرورت ارائه راهکار برای حذف واسطه های غیرضرور در بازاررسانی محصولات کشاورزی، گفت: طرح روستا بازار به منظور عرضه عمده محصولات کشاورزی با همکاری استارت آپ های بخش کشاورزی به صورت آزمایشی بزودی در استان تهران آغاز می شود و در صورت مشارکت فعال اتحادیه ها و تعاونی های تولیدی این طرح در سایر استان ها نیز اجرا خواهد شد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید