Iranian Agriculture News Agency

بهره برداری از فاز اول سامانه مدیریت یکپارچه اطلاعات منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی

مدیرکل امور اداری وزارت جهاد کشاورزی، گفت: امروز اولین فاز از طرح پایلوت سامانه مدیریت اطلاعات منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی اجرایی شد.

بهره برداری از فاز اول سامانه مدیریت یکپارچه اطلاعات منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی

حجت ترشیزی مدیرکل امور اداری وزارت جهاد کشاورزی در حاشیه‌ی مراسم رونمایی از سامانه جامع مدیریت اطلاعات منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی در گفتگو با خبرنگار ایانا، اظهار کرد: امروز اولین فاز از طرح پایلوت این سامانه در ستاد وزارت جهاد کشاورزی و سازمان جهاد کشاورزی استان تهران اجرا شده و امید می رود اطلاعات و تمامی خدمات مرتبط با معاونت توسعه مدیریت و منابع از طریق این سامانه به تدریج در اختیار همکاران قرار بگیرد.

وی ادامه داد: این سامانه، می تواند فعالیت همکاران را راحت تر کند، همچنین وب بیس (Web Based) برای انتقال اطلاعات از سامانه های مرتبط با بحث امور اداری و معاونت توسعه به این سامانه اضافه خواهد شد.

مدیرکل امور اداری وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به مرتبط شدن کل مجموعه با سیستم حضور و غیاب، ارزشیابی، موضوعات مالی، تصریح کرد: موضوعاتی مرتبط شدن به سیستم های تشکیلاتی، سامانههای مربوط به سازمان اداری و استخدامی و سازمان مدیریت در دستور کار ما است.

ترشیزی ادامه داد: تمامی زیر سیستمهای در نظر گرفته شده است؛ پیش بینی می شود بتوانیم در چند ماه آینده چند استان دیگر را به این سامانه اضافه کنیم و تا پایان سال تمامی استان ها و سازمان ها تحت مدیریت این سامانه قرار گیرند.

وی با اشاره به ویژگی های این سامانه، گفت: تشکیل داشبوردهایی برای مدیریت و کارکنان، حذف کاغذ و مرتبط شدن با سیستم های اتوماسیون، مالی و مرتبط شدن با سیستم های بیرونی مانند امور استخدامی،  در این سامانه در نظر گرفته شده است.

ترشیزی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی، گفت: آزمون‌های استخدامی در دوره‌های 6 ماهه برگزار می‌شود و احتمالاً در تاریخ 20 شهریور فراخوان ثبت‌نام توسط سازمان سنجش کشور اعلام خواهد که سازمان‌های تابعه وزارت جهاد کشاورزی نیز  برای این فراخوان جذب نیرو دارند.

وی ادامه داد: همچنین یک مجوز یکهزارنفری نیز برای کل کشور  اخذ شده که متأسفانه در سال گذشته تأمین اعتبار نشده و در حال حاضر با پیگیری معاون توسعه و منابع وزارت جهاد کشاورزی امیدواریم تأمین مالی این افراد نیز اعلام و پس‌ازآن فرآیند آزمون استخدامی در پایان سال استخدام افراد انجام شود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید