Iranian Agriculture News Agency

در آستانه روز خبرنگار برگزار می‌شود:

سومین کارگاه آموزشی مدیریت و برنامه‌ریزی راهبردی در روابط ‌عمومی با موضوع «اجتماعی‌سازی خبر و فرآیندگرایی»

صبح چهارشنبه ۱۵ اَمرداد از ساعت ۹ صبح تا ۱۳

سومین کارگاه آموزشی با عنوان "مدیریت و برنامه‌ریزی راهبردی در روابط ‌عمومی"؛ 2 روز مانده به روز خبرنگار و با موضوع «اجتماعی‌سازی خبر و فرآیندگرا» از طریق سامانه آموزشی وب کنفرانس سازمان تحقیقات کشاورزی کانال اختصاصی روابط عمومی برگزار می‌شود.

سومین کارگاه آموزشی مدیریت و برنامه‌ریزی راهبردی در روابط ‌عمومی با موضوع «اجتماعی‌سازی خبر و فرآیندگرایی»

 

سومین کارگاه آموزشی با عنوان "مدیریت و برنامه‌ریزی راهبردی در روابط ‌عمومی"؛ 2 روز مانده به روز خبرنگار و با موضوع «اجتماعی‌سازی خبر و فرآیندگرایی» از طریق سامانه آموزشی وب کنفرانس سازمان تحقیقات کشاورزی کانال اختصاصی روابط عمومی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کشاورزی ایران (ایانا)؛ صبح فردا چهارشنبه 15 اَمرداد ماه 99 از ساعت ۹ صبح تا ۱۳ سومین کارگاه آموزشی با عنوان "مدیریت و برنامه‌ریزی راهبردی در روابط عمومی"؛ 2 روز مانده به روز خبرنگار با موضوع «اجتماعی‌سازی خبر و فرآیندگرا» و با تدریس حمید شکری خانقاه معاون هماهنگی روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی و مدرس روابط عمومی برگزار می‌شود.

بنابراین گزارش، این دوره آموزشی نیز جهت علاقه‌مندان حوزه روابط عمومی در موسسه‌ها و دستگاه‌های تابعه جهاد کشاورزی بصورت رایگان برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق لینک اینجا  وارد سامانه شوند.

بنابراین گزارش برای حداکثر بهره‌برداری از این کارگاه آموزشی که 2 کارگاه گذشته آن با استقبال و بازخورد مثبت همکاران روابط عمومی در سراسر کشور همراه شد؛ تنها کافی است تا یک دستگاه رایانه، وب‌کم و میکروفن داشته باشید و در غیر اینصورت از طریق گوشی تلفن همراه هم می‌توانید شرکت کنید.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید