Iranian Agriculture News Agency

پوسترهای نهایی در معرض رای عمومی قرار گرفت

نام 2 هنرمند ایرانی در مرحله نهایی مسابقه بین‌المللی پوستر روز جهانی استاندارد

۲ پوستر هنرمندان ایرانی به مرحله نهایی مسابقه بین المللی پوستر روز جهانی استاندارد با شعار «حفاظت از زمین با استانداردها» راه یافت.

نام 2 هنرمند ایرانی در مرحله نهایی مسابقه بین‌المللی پوستر روز جهانی استاندارد

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کشاورزی ایران (ایانا)، محمد صابری، مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان ملی استاندارد ایران با ابراز خرسندی از راهیابی 2 اثر هنرمندان ایرانی به مسابقه طراحی پوستر روز جهانی استاندارد، گفت: در جریان مسابقات پوستر روز جهانی استاندارد از میان 10 اثر که سازمان بین‌المللی استاندارد برای داوری نهایی این مسابقه انتخاب کرده، خوشبختانه 2 اثر مربوط به هنرمندان ایرانی است.

وی ادامه داد: این پوسترها از طریق سایت سازمان بین المللی استاندارد در معرض رای عمومی قرار می‌گیرد و در نهایت یک پوستر به عنوان پوستر برگزیده سال ۲۰۲۰ با شعار «حفاظت از زمین با استانداردها» انتخاب می‌شود.

صابری گفت: بعد از پایان رای‌گیری، پوستر برگزیده برای همه ۱۶۴ کشور عضو سازمان بین‌المللی استاندارد ارسال می‌شود و به مدت یک سال در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه با رای عمومی پوستر برگزیده انتخاب می‌شود، اظهار داشت: هموطنان تا ۱۳ مرداد جاری می‌توانند با مراجعه به لینک https://www.surveymonkey.co.uk/r/wsdcontest2020  ( که البته سایتش فیلتر است) گزینه ۵ و 7 را انتخاب و به این پوسترها رای دهند.

 مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان ملی استاندارد ایران با آرزوی موفقیت برای هنرمندان ایرانی با اعلام اینکه 2 آثار برگزیده متعلق به زهرا اصلانی از استان اردبیل و محسن جعفری از استان تهران است ابراز امیدواری کرد همچون سایر مخاطبان و فعالان سازمان بین المللی استاندارد، رای عمومی هموطنان خودمان نیز همچون سال‌های گذشته در درخشش نام ایران و ایرانی در جهان تاثیرگذار گردد.

به گزارش ایانا، اندیشه تشکیل سازمان بین المللی استاندارد در 14  اکتبر سال 1947 در نشست رؤسای مؤسسه های استاندارد 25 کشور در لندن شکل گرفت. مقر این سازمان در ژنو است. از سال 1970، 14 اکتبر (برابر با 22 مهر) به نام روز جهانی استاندارد تعیین و نامگذاری شد.

 

20200616ZA2_ZahraAslani

اثر زهرا اصلانی - استان اردبیل 

 

20200616MJ_MohsenJafari

اثر محسن جعفری - استان تهران

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید