Iranian Agriculture News Agency

در مورخ چهارشنبه 8 مرداد و از ساعت 14 تا 17

کارگاه آموزشی مدیریت و برنامه ریزی استراتژیک در روابط عمومی برگزار می‌شود

معاون امور هماهنگی مرکز روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی گفت: در راستای ارتقا دانش و مهارت همکاران در تمام روابط عمومی‌های سراسر کشور، در سطح استان‌ها، شرکت‌ها و موسسات تابعه این وزارت‌خانه، کارگاه‌ آموزشی برگزار می‌شود.

کارگاه آموزشی مدیریت و برنامه ریزی استراتژیک در روابط عمومی برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کشاورزی ایران(ایانا)، کارگاه آموزشی مدیریت و برنامه ریزی استراتژیک در روابط عمومی ویژه مدیران و کارشناسان روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی برگزار خواهد شد.

این کارگاه در سطح ملی و به صورت آنلاین از طریق لینک ( اینجا) بوده که جلسه دوم آن فردا چهارشنبه 8 مرداد از ساعت 14 تا 17 برگزار می‌شود.

در این خصوص، حمید شکری خانقاه معاون امور هماهنگی مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهادکشاورزی در گفتگو با خبرنگار ایانا، اظهار کرد: در راستای ارتقای دانش و مهارت همکاران در تمام روابط عمومی‌های سراسر کشور، در سطح استان‌ها، شرکت‌ها و موسسات تابعه این وزارت‌خانه، کارگاه‌های آموزشی بسیاری برگزار خواهد شد.
 

IMG-20200728-WA0028

وی با اشاره بر این که جلسه نخست این کارگاه آموزشی با موضوع «زبان بدن» برگزار شده است، خاطرنشان کرد: کارگاه دوم با عنوان «مدیریت و برنامه ریزی استراتژیک در روابط عمومی»، در روز چهارشنبه 8 مرداد برگزار می‌شود و پس از پایان این دوره‌ها، به شرکت‌کنندگان گواهی‌نامه آموزشی اعطا خواهد شد.

معاون امور هماهنگی مرکز روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه 3 پایه و عنوان برای آموزش روابط عمومی در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: روابط عمومی پایه در زمینه ارتباطات میان فردی موثر است که اصول اولیه روابط عمومی آموزش داده خواهد شد و در روابط عمومی حرفه‌ای سعی می‌کنیم تا نحوه استفاده از تکنولوژی‌های نوین ارتباطی و اطلاعات روز جهانی را آموزش دهیم.

وی افزود: در این بخش به صورت حرفه‌ای آموزش استفاده از سایت‌ها، اپلیکیشن‌ها و سامانه‌های درگاهی به شرکت‌کنندگان داده می‌شود، همچنین نحوه تولید محتوا، مدیریت آن و سناریو نویسی در راستای متقاعدسازی افکار عمومی از دیگر مباحث این بخش خواهد بود.

شکری در رابطه با روابط عمومی تخصصی گفت: در روابط عمومی تخصصی، تدوین برنامه راهبردی برای انجام امور مختلف آموزش داده می‌شود تا بتوانند به صورت استراتژیک مسئولیت خود را اجرا کنند.

وی افزود: مدیر متخصص باید قدرت تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی برای مدیران زیرمجموعه خود را داشته باشد و نقش مشاور را برای وزیر، معاونین، مدیران و سازمان‌ها ایفا کند.

 

IMG-20200728-WA0022 (1)

معاون امور هماهنگی مرکز روابط عمومی وزارت جهادکشاورزی عنوان کرد: قصد داریم، هر هفته یک کارگاه به این منظور برگزار کنیم تا معایب و مشکلات بخش برطرف شود.

شکری در رابطه با نحوه برگزاری این کارگاه‌ها بیان کرد: برگزاری این کارگاه‌ها به مکان مشخصی نیاز ندارد و از آنجایی که به صورت آنلاین برگزار می‌شود، هزینه‌ای برای مجموعه نیز دربر نخواهد داشت.

گزارش خبری مرتبط با این خبر در لینک اینجا

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید