Iranian Agriculture News Agency

حضور در این رویداد برای عموم آزاد و رایگان است:

رویداد مجازی معرفی نیازهای فناورانه کشاورزی و صنایع وابسته

رویداد معرفی نیازهای فناورانه کشاورزی و صنایع وابسته با هدف بهم‌رسانی عرضه و تقاضای نوآوری حوزه کشاورزی برگزار می‌شود.

رویداد مجازی معرفی نیازهای فناورانه کشاورزی و صنایع وابسته

 

 

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کشاورزی ایران(ایانا)، به منظور شبکه‌سازی و بهره‌مندی از توان شرکت‌های دانش بنیان برای رفع چالش‌های این حوزه، صندوق نوآوری و شکوفایی، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی رویداد مجازی (وبینار)  را برگزار خواهند کرد.
بر اساس این گزارش، محورهای رویداد مجازی معرفی نیازهای فناورانه کشاورزی و صنایع وابسته شامل نهاده‌های زراعی و دامی، مکانیزاسیون، آبیاری، کود و بذر و سموم کشاورزی خواهد بود و علاوه بر ارائه نیازهای فناورانه کشاورزی و صنایع وابسته ، جلسات پرسش و پاسخ زنده و تشریح نحوه تعامل خریداران عمده حوزه کشاورزی با شرکت‌های دانش بنیان، مذاکرات تجاریB2B  به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.
همچنین حمایت‌های صندوق نوآوری و شکوفایی و نیز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از بهم‌رسانی عرضه و تقاضای فناوری معرفی و کارگاه‌های معرفی نقش مالکیت فکری و دریافت استانداردها در توسعه محصولات حوزه کشاورزی نیز در حاشیه این رویداد خواهد بود.
شرکت‌های دانش بنیان علاقه‌مند به بهره‌مندی از این رویداد می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت تقاضا به سامانه غزال مراجعه کرده یا با شماره‌ 77240576-021 تماس بگیرند. همچنین حضور در این رویداد برای عموم آزاد و رایگان است و علاقمندان می‌توانند با مراجعه به نشانی https://evnd.co/Fk4n3 برای حضور در این رویداد ثبت نام کنند.
رویداد مجازی معرفی نیازهای فناورانه کشاورزی و صنایع وابسته، فرصتی برای شناسایی و رفع نیازهای فناورانه این حوزه با حضور واحدهای صنعتی، شرکت‌های فناور و دانش بنیان و مراکز دانشگاهی است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید